En kul grej ;)

HUR TIDIGT STIGER DU UPP: När klockan ringer!!!
VILKA HATAR DU:
ingen, jag tror inte man kan hata någon bara avsky, hata är ett starkt ord!!
VILKA BRYR DU DIG MEST OM: Min älskling, mina syskonbarn och syster yster och hennes karl och såklart mamma och pappa!!
VEM/VILKA VET MEST OM DIG: Min syster yster och min kära fästman ;)
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU:Sockor, trosor, bh, t-shirt, mjukisbyxor och en munkjacka.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: kolla tack gode gud och ta en kvällspromis!!
NÄR VAR DU SENAST RIKTIGT FULL: Riktigt full det måste vara helgen före påsk, blev så bakis att jag knappt vågade dricka under påskhelgen ha ha ha då är det illa!!!
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET: Äkta blond är jag ;)
OCH FRISYREN, HUR SER DEN UT: Den var finare förrut men nu har det blivit långt igen, lite halvlångt med snelugg och lite uppklippt.
VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN: varierande beroende på min klädsel ;)
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR: Jag hoppas jag har blivit mamma då eller gravid iaf ;)
FAVORITFÄRGER: Det är många, grön, vit, beige, svart, blå ja alla färger har sin charm!!
STAN ELLER PÅ LANDET: Landet såklart!!!
HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR: Mamma är från Finland men det känns som att det inte är utlandet för mig det ligger ju så nära sverige ha ha ha :)
GILLAR DU ATT LAGA MAT: Jag älskar att laga mat men tråkigare att diska :)
VAD HAR DU PÅ MACKAN? Inte ofta jag äter mackor, äter gröt till frukost ofta!!
KOMMER IFRÅN: Sangis!!
JAG BOR: Tillsammans med min älskling i en tvåa på tuppen i Pajala.
JAG SOVER: Om natten så gott så :)
OM JAG VORE EN FÄRG: Röd tror jag, det skulle nog passa på mig ha ha ha :)
JAG ÄR OFTAST: Glad och lite tjurig ha ha ha :)
BARN: Vill ha inom en snar framtid :)
BÄSTA PLATS PÅ JORDEN: Hemma med min älskling.
PÅ MIN FRITID: Pluggar jag, myser med min älskling, promenerar, kollar tv och sitter vid datorn ;)
MEN VILL: Ha barn tillsammans med min älskling
OM SEX MÅNADER: Är jag ännu mera kär i min älskling och gladare ;)
JAG SAMLAR PÅ: Allt som jag inte kan slänga, ha ha ha...
MIN VÄRSTA OVANA: Jag kan inte sova utan att ha ett vattenglass vid min sida, ha ha ha!!!
KÄNDIS JAG SKULLE VILJA VARA: Jag vill bara vara mig själv ;)
JAG ÅNGRAR ATT JAG INTE: Det finns nog inget jag ångrar jag är nöjd med det jag gjort och inte gjort... ha ha ha :)
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Otrohet, krig, fördommar och rykten!!!
VARFÖR GILLAR JAG INTE FJORTISAR: Jag ogillar inte dom jag har ju själv varit en!!!
GÖR SMINK MÄNNISKOR SNYGGARE: Ja faktiskt iaf mig själv ;)
NÄR HAR DU HAFT FÖRDEL AV DITT NAMN: Det vet jag inte om jag haft men har kommit fram till att jag gillar mitt namn det duger ;)
VEM PUSSADE DU SENAST: Min älskling innan han gick till jobbet!!
VEM HÅNGLADE DU MED SENAST: Min Peter såklart :)
VEM KRAMADE DU SENAST: Peter igen :)
VEM PRATADE DU MED SENAST I TELEFON: Med Jennie för ungefär två timmar sen!!!
NÄR ÅKTE DU TÅG SENAST: Maj 2006 när jag skulle till Elin i Umeå!!!
TYCKER DU OM NÅGON: Självklart!!!

Tio första:
Första bästa kompis/kompisar:
Ulrika, Elin och Jennie

Första bil: Min första bil var en saab men den höll inte länge :)

Första moped: Har inte haft någon kunde inte köra moped körde bara in i busken ha ha ha...

Första husdjur: Marsvin eller det var min systers men sedan fick jag katten Missan!!!

Första semester: Kanariöarna, lanzarote med mamma och pappa och storasyster, jag var sex år då!!!

Första jobb: Korvgubben!!!

Första köpta skiva: Rednex ha ha ha vad jag diggade dom eller nåt i den stilen ärvde så mycket av syster tex new kids on the block ;)

Första tatuering: Har ingen ännu iaf..

Första piercing: Har bara hål i öronen och det gjorde jag när jag var 13!!

Första konsert: Måste vara E-type på pdol eller nåt sånt... ha ha ha :) Nä nu minns jag nordman i torneå jag var 12 år, jag och jennie var med min mamma och pappa och kollade på han!!!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
En öl på påskafton!!
Sista bilfärd: När Peter skjutsade mig till jobbet för nån dag sen!!!
Sista filmen du såg:Sällskapsresan SOS!!
Sista ringda telefonsamtal: Jennie
Sista bubbelbadet: I helgen med min älskling!!

Sista spelade låt: Promiscous girl
Sista kyss: Idag
Sista gången du grät: minns inte riktigt var nog några veckor sedan när jag hade pms ha ha ha :)
Sista måltiden: Grekisk sallad till lunch mums!!!

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nope
Blivit arresterad: Ja för snatteri av en chokladkaka ha ha ha men dom släppte ju oss fort ;)
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja!!
Varit på tv: Ja eller på film!!
Fått ditt hjärta krossat:Ja tyvärr!!!
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nope!!
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: Ja

Sju saker du har på dig:
1.
Munkjacka
2. T-shirt
3. Bh
4. Trosor
5. Mjukisbyxor
6. 1 hårsnodd
7. sockor

Sex saker du gjort idag:
1.
Gått till jobbet
2. Jobbat 
3.
Gått hem från jobbet
4. Ätit lunch
5. Suttit på balkongen och läst!!
6. Pluggat och nu sitter jag här och skriver!!!

Men nu ska jag gå och diska.... skriver någon dag, hej svejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0