Snart på resande fot igen...

Jag är sååå glad idag för jag kom på en super bra ide här om dagen, vill ju så jätte gärna åka en gång till gotland innan sommaren hinner komma... för i början på juni så kommer ju syster och barnen upp igen och blir uppe hela sommaren så då hinner vi ju inte åka till gotland i juni... inte i maj heller för då ska vi ju till göteborg... men då kom jag på att syster och barnen åker ju hem den 20 april.... då tänker jag och herman följa med dom och stanna där till den 27 april för mamma min kommer dit lördagen den 25 april och åker hem den 27:e så då åker vi hem med henne, hon skulle ändå till sthlm med jobbet så då passar hon på att åka förbi gotland med... så vi har en hel vecka att avnjuta på gotland och vi hoppas på fint väder och varma vindar om det nu måste vara några vindar alls :)

Ska bli jätte kul kändes som att enda chansen att åka till gotland var under april månad, Peter kan tyvärr inte följa med denna gång heller men det är han inte så ledsen över alla som känner honom vet ju att han trivs bäst i Pajala.... han gillar verkligen inte att hålla på att åka runt till en massa ställen långt bort... men men ibland kan det vara kul men jag och herman vi gillar att se nya saker.... :)

Så det ska bli jätte skoj... nu är jag mycket piggare än första gången jag var på gotland nu ska jag orka mig ner och uppför alla backar så nu ska jag ta mig ner till havet för att sedan traska upp för dessa backar :)

Nu har peter kommit hem från jobbet, jag har suttit och bokat färdigt resan på internet, blev riktigt billigt,.... härligt!!! Jag ska ta och laga lite mat nu.... fläskfile och potatisgratäng... sen blir det en lugn kväll, en prommis med cilla kanske och en dusch... sedan beck :) Idag har jag och herman och cilla varit ute på en morgonpromenad sedan efter lunch gick vi och handlade middag till idag... sen har jag mest suttit i telefon och planerat gotlandsresan.... ha det fint, kram kram.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0