Full fart!!!

Här har vi haft full fart hela dagen, först på förmiddagen var vi och handlade efter att jag och Cilla hade varit ute på en lång morgonpromenad på skoterspåren snacka om att jag är mör i låren nu men det är bra träning och Cilla älskade det. Efter att vi hade ätit lunch började jag och Peter att möblera om här i lägenheten, har ändrat en del i vardagsrummet det är mycket mera plats nu och Herman älskar det för han kan krypa precis överallt.

Sen tog vi fakltiskt tag i tredje rummet som ni är början till Hermans lekrum det är endel saker som fattas som ska inhandlas från Ikea nästa helg. För nästa vecka åker jag till sangis igen för mormors begravning är på torsdagen... jag och Herman och Cilla åker i förväg sedan kommer Peter till helgen när han har blivit ledig och då blir det Ikea, dessa saker ska jag köpa från Ikea:





Det kommer bli jättefint när vi fått dessa saker... han kommer få ett riktigt fint lekrum, för än så länge är det bara ett lekrum hans säng är fortfarande i vårat sovrum och det lär den vara länge till inte skulle jag klara av att ha honom i ett annat rum han är ju så liten än. Det är ju så mysigt att höra honom andas innan man lägger sig :)

Det är redan finare i det tredje rummet eller hermans lekrum... än vad det var tidigare vi har tagit ut en massa saker som varit där tidigare och sattit in bara hermans saker fast motionscykeln måste vara där vi får inte plats med den någon annanstans men det är ju rätt så bra att den är där för då kan jag cykla fast inte Peter är hemma för då kan Herman sitta där och leka med sina leksaker ;)

Nåja vi har fått mycket mysigt här hemma ska ta kort sedan när allt är på plats med hermans saker och när vi varit på ikea :) Nu sover Herman och jag är helt slut efter en lång dag vi har även städat idag var ju en massa damm överallt så det behövdes... imorgon måste jag ta itu med tvätten sedan ska jag och Herman och träffa hermans gudmor Lisa... men nu ska jag gå och vila på soffan för jag är helt slut... :) Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Minna

Oj vad fint han kommer att få i sitt rum nu!! :) snart ses vi! Kram

2009-03-05 @ 20:08:37
URL: http://wvildmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0