En fullspäckad dag!!

Idag har vi haft fullt upp igen :) dagarna går fort nu för tiden man har något att göra varje dag det är skönt :) Jag och Herman var och träffade min vän och Hermans gudmor Lisa på cafe nova idag, vi åt en sallad till lunch och pratade på i massor gick runt lite på byn och kollade i dom affärer som finns. Jag hämtade även ut lite mediciner och sedan skilldes våra vägar åt :)

Jag och Herman gick hem och då var det bara att gå ut på en promenad med Cilla... hon hade varit ensam i 3 timmar så hon behövde komma sig ut lite :) Herman han sov i vagnen så han hade det skönt där inne.

Har även tvättat en hel del idag och faktiskt så när jag var och träffade Lisa frågade hon om jag ville komma på bio, jag svarade att jag skulle prata med Peter om han kunde vara hemma med Herman då... men då visade sig att Peter oxå ville se den filmen så vi hade barnvakt av Hermans farmor ikväll och gick båda två på bio det blev riktigt lyckat och filmen var jätte bra, lite hemsk men bra... både jag och lisa hoppade till några gånger... Hoja den var lite läskig.

Vi såg: Män som hatar kvinnor... gå och se den om ni inte sett den redan den är sevärd :)


När vi kom hem så var Herman vaken... han blev jätte glad av att se oss och somnade nästan på en gång när jag la honom i sin säng... go ungen våran så söt han är!!! Nu sover han gott, jag ska gå och lägga mig jag med för jag är jätte trött... vi hann se lite av På liv och död idag, men får se reprisen för såg inte hela eftersom jag nattade lille gubben... nåja nu blir det sängen... ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0