8980 gram och 74 cm!!!

Idag var jag med Herman till bvc, han vägde nu 8980 gram och var 74 cm lång, så nu börjar han bli stora killen och han är inte lätt kan jag säga er värsta träningen när man bär omkring på honom :) Tur att han börjar krypa nu då kanske han tar sig fram själv lite mera eller det gör han ju.

För två månader sen vägde han 8230 gram och var 70 cm lång så han hade ökat i vikt och längd... men inte så mycket i vikt men det beror ju på att han rör sig så mycket nu för tiden.

Herman han är en riktig buse, han ställer sig upp själv vid gåstolen oxå försöker han gå iväg med den och han klarar det men mitt i allt ramlar han på rumpan och då blir han inte glad... ibland räcker det inte med att gå brevid gåstolen då ska ha han även klättra upp på den ha ha ha ja det är då inte mig han har fått denna busighet ifrån utan det måste vara sin pappa för jag var en riktig fjant när jag var liten satt bara i mammas knä ha ha ha :)

När man sitter och leker med Herman i sitt rum då kanske han sitter för sig själv en bit ifrån en och leker med sina saker men mitt i allt vänder han sig om och kollar vart jag är och då kryper han upp i famn och vill kramas ja han är bara sååå go.... hur mycket kan man älska sitt barn? enormt mycket det går inte att beskriva... ja han är mitt allt.

Nu sover Herman i vagnen, vi har varit på byn och gjort lite ärenden, sen tog vi en promenad med Cilla och nu ska jag slänga mig i soffan och kolla lite serier... sen blir det en lugn kväll ikväll med så ska det låta :) peter är och jobbar och kommer hem vid nio tiden... nåja nu ska jag gå, ha det fint, kram kram.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söt han är, Herman!

2009-03-07 @ 00:39:34
URL: http://frokenprickig.blogg.se/
Postat av: Anonym

DEN HÄR BRUDEN ÄR FÖR DJURPLÅGERI!! Läs inlägget.



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/pals-so-what.html#comment*

2009-03-07 @ 00:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback