Tre år!!

Idag har jag och Peter varit tillsammans i tre år... tiden går fort men med tanke på hur mycket som hänt under dom tre åren så känns det som längre det mesta har ju hänt dom senaste månaderna... som förändrat vårat liv!! Vi får hoppas att det blir många fina år till och inte lika mycket sjukhusbesök som det varit under det här tredje året :) Eller besök på sjukhus lär jag ju alltid behöva göra som transplanterad men att jag slipper ligga inlagd tre månader i sträck!!!

Vi har även varit förlovade i två år, så nu tycker vi att det är dags att börja prata om giftermål, efter allt vi varit med om denna sommar så känns det faktiskt som att vi kan klara allt tillsammans. Jag hoppas verkligen det blir giftermål och då blir det till nästa sommar, vi får hoppas att min fader får viga oss vore helt toppen vill inte viga mig i kyrkan det blir i sådana fall på gården hos mamma och pappa en varm sommardag hoppas nästa sommar blir en toppen sommar... med tanke på hur våran sommar varit nu så tror jag nästa sommar blir toppen får försöka tänka så iaf :)

Mår lite bättre idag fortfarande inte samma matlust som jag brukar ha men har iaf kunnat äta lite och fått behålla det så slipper ju dropp nu... skööönt!!! Hade ju svamp på tungan och det gör ju inte heller saken lättare att äta, men fick medicin mot det så hoppas det hjälper, gör inte den det får dom väl ge pencillin. Man kan få svamp på tungan av alla mediciner man äter... så det är inte alls ovanligt!!!

Vi har iaf varit ute på en promenad idag innan regnet kom igång... det var härligt med friskluft men nu är regnet igång så får se om vi tar oss ut någonting mer idag... synd att vi inte kan fira våran tre och två års förlovningsdag med att gå ut och äta eller nåt visst kan vi det men vi har ingen lust att gå ut i detta regn ta en taxi för att fara och äta middag känns onödigt så vi väntar till någon annan dag oxå vill jag ju ha mera matlust så jag äter det jag köper :)

Nä nu ska jag gå och ta det lite lugnt, mysa med Herman, ha det fint, kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till er 3 år :) tänkte på er senast idag; att ni verkar så lyckliga tillsammans. Vad skönt att du blivit bättre nu, hoppas ni får komma hem snart då. Bamsekramar!

2008-09-30 @ 17:44:12
Postat av: Malin & Milla

Då får man gratulera på 3 års dagen! =)

Hoppas ni får åka hem snart! 3 månader på sjukhus är inte dåligt, och jag som klagade när jag låg inne en vecka för havandeskapsförgiftningen =P

Ha det bra!

2008-09-30 @ 19:57:12
Postat av: Tessah

Hej gumman.



Va tråkigt att du behövt må dåligt av medecinerna! :/



Grattis på 3 årsdagen! :) va mysigt att ni pratar om att gifta er :P



kraaaaM



du är en kämpe hanna!

2008-09-30 @ 22:27:07
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Lena

Tänk vad tiden går fort. Tre år. Vad roligt med bröllop, jag håller tummarna för att nästa sommar blir solig och fin och om du behöver hjälp med bröllopsplaneringen är det bara att ringa =)

2008-10-02 @ 09:15:30
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0