Hur tänker folk??

Jag har bara en fråga hur tänker endel människor, dom kan ju inte tänka alls börjar man tro!! Igår blev konsum i Sangis rånad, av två killar i 25 års åldern, jag känner en av personalen som jobbade där när det hände och det är hemskt att någon människa ska behövas utsättas för en sådan sak, jag blev så orolig när jag hörde att du jobbat, hoppas du har det bra nu och får den hjälp du behöver!!...

Hur mycket är en  dagskassa på konsum värd?? är den värd nog mycket för att skrämma upp andra människor?
nä det är ju helt sjukt, känns som att sådana människor bara gör sådant för att visa att dom har makt, det är fan sjukt. Man kan inte vara säker någonstans något mer inte ens i sin egen hemort, hur ska man våga låta Herman gå till affären själv när han blir så pass stor, skumma typer finns ju överallt!!
Nåja det är iaf tur att ingen blev fysisk skadad!!

Nu är vi tillbaka i Sangis, idag blir det att äta god mat och kolla idol. Jag har även lyckats bli förkyld, snorig och lite ont i halsen men ringde sahlgrenska idag och dom tyckte att jag kunde vänta med att gå till en läkare för jag har ju ingen feber så det är säkert bara en lätt förkylning. Hoppas hoppas!!!

Men ska ju dit nästa vecka igen så då får jag ju svaret om det inte släppt till dess!!

Annars så är allt bra, jag myser på Herman och han är så go och glad, just nu sover han i vagnen, jag har varit ute och gått med han. Han somnade så gott!! Nä nu ska vi äta här, ha det fint... kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0