Hemma!!

Nu är vi hemma i vårat eget hem men blir nog bara här några dagar ska iaf vara tillbaka till Sangis över helgen. En kompis till mig har inflyttningsfest på lördag så om orken finns så kanske vi svänger förbi där en sväng :)
Det är ju i Kalix så vi har ju nära om vi befinner oss i Sangis vilket vi säkert gör :)

Helgen har varit toppen, i Lördags var det en massa folk till mamma och pappa och grattade mig, det var himla kul. Fick träffa släkt och vänner som man inte sett på gud vet hur länge sedan. Ja det var jätte skoj. Men lite trött blev jag, men jag somnade tidigt på lördagen :) Nästan samtidigt som lille Herman!!

Igår tog vi hem kinamat från lei lani mmm så gott det var, jag älskar kina mat!! Det var även toppen väder ute igår, jag och mamma var ute och promenerade med Cilla och Herman. Solen sken och humöret var på topp för oss alla :) Sedan grillade vi lite i grillstugan det måste man ju göra denna årstid det kan man bara inte missa :)

Idag har vi bara tagit det lugnt sedan vi kom hem, packat upp lite och börjat tvätta kläder!!! Nu lagar Peter mat och Herman sover, han somnade helt utslagen efter att jag matat honom. Han är sååå söt våran kille, man bara älskar honom mer och mer för varje dag som går!!!

Ikväll kommer det kanske lite folk hit och äter lite tårta för vi upptäckte att det fanns en tårta i våran kyl när vi kom hem en sådan överraskning är ju alltid kul :) tack svärmor!! Det blir säkert jätte gott!!
Nä nu ska jag gå och vila lite, ha det fint, kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja tiden rusar bara iväg, Wilma blir 2 månader på Onsdag redan :) Får hoppas att det stabiliserar sig så småningom. Det går bara bra med Wilma, hon är så himla snäll :) Amningen går bara bra, fast jag har en ganska stor spricka på ena bröstvårtan o det är inte så skönt. Men annars går det bara bra :)

2008-10-20 @ 17:29:30
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack tack. Ja, jag hade en riktigt trevlig födelsedag. Ser ut som att du också hade det, har kikat på din pixbox =) Hoppas ni har möjlighet att komma förbi helgen, skulle vara så kul att se dig och få chansen att träffa lilla Herman.

2008-10-21 @ 18:08:01
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0