Äntligen!!!

Det var en nolla igen så nu ska dom boka hemresa åt oss imorgon. Så nu ser det väldigt ljust ut. Vi hoppas bara det inte blir några ändringar imorgon för det brukar ju bli det ibland. Men det verkar ändå som att vi äntligen får åka hem och träffa våran älskade Cilla.

Biopsin gick bra idag det var inte alls lika jobbigt som sist, man kanske böjar bli van. Idag har vi bara tagit det lugnt, jag har varit ganska trött, man brukar bli det efter att man gjort en biopsi.

Imorgon ska vi på läkarbesök sen förhoppningsvis så åker vi hem. Ska bli skönt att få sova i egen säng!

Nä nu måste vi natta Herman, ha det bra kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Äntligen!!!! Hoppas, hoppas det blir hemresa den här gången. Vi längtar nåt förfärligt efter er alla tre. Kusinerna vill ju träffa Herman, sist å enda gången dom sett honom var han bara nån dag gammal så han har nog vuxit en del sen dess :) Jag har ju haft turen att få gosa med honom en del i alla fall:), :) Bara att få komma hem Hanna, kommer att göra dig gott!!!



Massor med kramar till dig, brorsan å Herman.

PS. Det är städat å klart:)

2008-10-02 @ 20:25:39
Postat av: Lisa

åå vad skönt att ni äntligen får komma hem!

2008-10-02 @ 20:51:46
Postat av: Helena

Hej kusin. Mormor ringde tidigare och sa att ni ska få fara hem imorgon:) Vi är glada för er här hemma. Ska ni komma något till Sangis eller blir ni nu i Pajala och gör er hemmastadda ?:) Hoppas att fortsätter att gå super bra !:) Kram Helena

2008-10-02 @ 20:58:17
URL: http://helenaa89.blogg.se/
Postat av: Tessah

Va härligt för er att få komma hem äntligen!.. :)



kram kram!

2008-10-03 @ 09:20:38
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag¨håller verkligen tummarna för att du får komma hem nu, som sagt, norrland saknar dig ;)



Tack så mycket förresten. Jag trivs riktigt bra här hemma nu och det känns skönt. Ni är mer än välkomna på besök då orken och tiden räcker till =)



Klart jag kan hjälpa till med planeringen. Vi kan ju höras och se över om jag kan fixa någon underhållning. I så fall specialskriver jag något åt er och då kan jag behöva lite saker att gå på =)



Jag är så glad för er skull ska du veta =) Ska bli riktigt skoj med bröllop. Kram.

2008-10-03 @ 09:26:40
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Syrran!!

Äntligen!

2008-10-03 @ 11:34:22
URL: http://mammaminna.wordpress.com
Postat av: Emilia

Åhh äntligen får ni komma hem, va skönt!!!

2008-10-03 @ 15:21:33
Postat av: Helena

Okej vad bra:) Vi kommer på helgen och hälsar på er:) De kommer säkert busa jätte mycket:P Han gillar att busa. Ha en bra resa hem:) kram

2008-10-03 @ 17:30:50
URL: http://helenaa89.blogg.se/
Postat av: Jonas& Astrid

Välkommen hem.

Från Felicia med föräldrar på 17H.

2008-10-04 @ 08:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0