En till utmaning!!

Tog en utmaning från Hannas blogg, får se vart man kommer med den :)
Här är den:

För 5 år sedan...

Var jag kring 20 år hade just flyttat tillbaka till kalix från sthlm där jag hade bott ett år, jobbade på tele 24 och levde singelliv på kalix hotell valhall om helgerna :)


För 3 år sedan...

Bodde jag i Luleå och träffade Peter framåt hösten, så nu till hösten är det tre år sedan vi träffades tiden går fort :)


För 1 år sedaan...

Bodde jag här i Pajala med min Peter fick fast tjänst som personlig assistent och längtade efter resan till cypern!!


För 3 månader sedan...

Längtade jag efter att få sluta jobba och gå hemma med havandeskapspenning :)


Igår...

Var min mamma och pappa här, vi lagade god mat och kollade så ska det låta och sedan blev det hockey.


Imorgon...

Har dom lovat dåligt väder igen så händer ingenting för min del, ligga på soffan och kolla film.


Om ett år...

Hoppas jag att vi bor i ett eget hus, att våran bebis är frisk och kry och har ju då blivit ganska stor :)

Jag utmanar alla som vill och orkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0