1 dag kvar!!!

Imorgon jobbar jag min sista dag för ett väldigt bra tag... och vet ni vad det ska bli såååå himla härligt!!!!
Tror verkligen jag behöver vila ut mig nu, för igår när jag kom hem från jobbet fick jag så starka sammandragningar det gjorde så ont så var bara att lägga sig på soffan och jag slocknade på en gång, men sedan blev det bättre efter att jag fått vila. Men det är inte kul när man blir så efter att ha jobbat därför är det skönt att det är sista dagen imorgon och endast en dag kvar att jobba skönt!!!

Idag är jag ledig, känner mig riktigt trött så tror jag ska vila lite och sedan ska jag ta en promenad med Cilla en liten kortis iaf, orkar nog inte gå nå längre idag för har faktiskt lite ont i ryggen jag som trodde att det hade försvunnit ha ha ha naiv som man är... men det kommer tillbaka säkert för att jag jobbat så mycket på sista tiden men snart slut med det.

Annars så verkar bebisen må hur bra som helst i magen, den sparkar och rör sig dag som natt ha ha ha iaf alltid när jag är på väg att somna då sätter den igång men det är bara mysigt. Igår när vi gick och la oss så sparkade den i massor i magen, man riktigt såg hur hela magen guppade och när Peter tryckte på magen så sparkade den direkt tillbaka det är sååå häftigt att känna... riktigt mysigt som att man får kontakt med barnet man bär i magen :)

Nåja nu borde jag gå och göra någon nytta, men är iaf trist väder ute, hatar regn... men men jag får hoppas att det ger med sig och blir sol lagomt till min ledighet vore inte fy och skam... ha det fint, kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0