Vita mössor!!

Idag är det skolavslutning och studenten här i Pajala är det säkert på många andra ställen oxå... men i Kalix tar dom först nästa vecka och då ska jag dit och gratulera min kusin som tar studenten, ska även och titta på balen är ju alltid så kul att se hur fina dom är :) Sen ska jag även med William på hans skolavslutning nästa vecka,det ska oxå bli kul... han går ju ut tvåan till och med tänk vad tiden går fort!!!

Har varit och promenerat med Cilla en sväng idag man såg en del vita mössor på byn :) det är så härligt då känner man att sommaren är här :) man tänker tillbaka på sin egen student tänk hur glad man var den dagen och allt kändes så himla underbart förutom att man skiljdes från sin gamla klass och några av dom hade man ju gått i samma klass sen 1 på lågstadiet så det kändes ju lite vemodigt minns jag :) men det var kul med studenten.
Men nu har man andra saker att tänka på, bebisen i magen som vi längtar sååå oerhört mycket efter.... önskar att det blev juli nu och att den var på väg ut ;) hoppas hoppas att den inte går över sååå länge över tiden så vi måste vänta ännu längre :)

Har nyss suttit ute och läst det är himla skönt väder idag varken för varmt eller för kallt precis lagomt för mig :) Men känner mig riktigt trött nu så jag tror jag ska lägga mig och vila ett tag och sedan måste jag ta itu med disken. Peter jobbar idag, men igår var han ledig då var vi ute på byn i princip hela dagen, vi satt på soltorget ett tag, cilla var med oss sen köpte vi glass och sedan gick vi ner mot älven och vet ni vem som sprang i älven :) Cilla, hon tyckte nog det var riktigt skönt men hon simmade inget gick bara så långt att hon bottnade och det var då lika bra....det var ju så varmt igår så hon tyckte nog det var skönt att svalka av sig!!!
På kvällen var vi en sväng till Katta och satt ute i solen, det var sååå härligt.... sen tog vi det mest lugnt... kollade frusna män det får man ju inte missa :)

Nåja idag ska vi spela bingolotto, hoppas vi vinner :) men det gör vi inte för vi har inte tur i spel :) Nåja nu ska jag gå och vila är sååå trött, ha det fint... kram kram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0