Sommarvärme!!!

Vilken sommarvärme vi har haft idag och igår med för den delen och igår var ju solen till och med framme :) men idag har det varit riktigt varmt fast solen inte framme det har inte gjort något att solen inte var framme det var ju varmt iaf och det har ju inte regnat det är ju huvudsaken... vi gick och köpte blommor till balkongen, vi blev snåla så vi köpte inte så mycket så måste gå och köpa lite mer imorgon igen för det var ju inte alls så dyrt :) Men har inte börjat plantera än får göra det imorgon, då har dom ju lovat sol oxå :)

Nåja här kommer iaf bilderna som jag pratade om tidigare idag:

Vecka 33 (32+3)

Och min nya frisyr:

Visst är det kort :) men jag har börjat trivas i det nu, kommer nog alltid vilja ha kort nu för tiden ;)

Nu händer det inte så mycket mer idag, tar det mest lugnt, har promenerat så mycket runt i byn idag så är helt slut nu :) vi grillade till middag och det var sååå gott :) ska nu ta och sätta mig på balkongen och äta melon och lösa korsord...  Imorgon ska vi på föräldragrupp och även bm besök, alltid lika spännande :) nåja ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0