Härlig vinterdag!!

Nu är helgen över, hääärligt!!! Idag är jag ledig men jobbar imorgon igen fast sen på onsdag är jag ledig igen pga mödravårdsbesök, ska ju till gällivare på onsdag på ett till UL ska bli så kul att få se bebisen där inne igen, sparka och vinka och ha sig, hoppas att allt ser fortfarande lika bra ut men det ska det väl göra förhoppningsvis :)

Nåja idag är Peter oxå ledig så vi har varit ute på en härlig promenad på myren i Vassikavuoma, det var sååå mysigt. Vädret är på topp och humöret oxå bara lite jobbigt att så fort jag går en sväng så blir jag pissnödig ha ha ha ha önskar det fanns toaletter överallt för känns som att jag måste pissa hela tiden :) Nåja det gick bra iaf och Cilla hon njöt där ute på myren, sprang som en toka och hade sig, det var så kul att se. Här kommer lite bilder:
   

Nåja vi hade iaf en jätte härlig promenad, så nu ska vi ta det lugnt resten av dagen, imorgon efter jobbet blir det att tvätta och storstäda här hemma!! Nåja nu ska jag äta lunch, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh snö, vad mysigt.... :)
Det är väl ett minne blott här i skåne.... :(
vi hade värmerekord här i lördags, 12,3 i februari....

2008-02-11 @ 15:57:54
URL: http://misseverything.blogg.se
Postat av: Hanna

Nu är jag nyfiken hur det gick på UL ;)

2008-02-13 @ 16:21:54
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Aro

Här ser man vilken underbar miljö vi lever i. Svårt att hitta nåt vackrare än smällkalla och klara vinterdagar.

2008-02-13 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0