Ett års kalas!!

Idag har vi varit på Hermans kusin Lillys ett års kalas, tänk att det redan gått ett år sedan hon föddes, känns som att det var nyss. Tänk vad roligt Herman och Lilly kommer ha sedan när dom båda är över ett år, då lär dom väl hitta på en massa bus :)

Vi har inte gjort så mycket mer idag, varit till byn och handlat lite på konsum, sovit till kl nio... härligt, Herman har börjat somna om efter att han ätit sin välling där vid halv sju så det är ju jätte skönt då får man ju lite sovmorgon.

Igår hade vi en sådan dag då vi bara höll oss hemma, var ute på en promenad men annars så tog vi det mest lugnt och det behövdes för det känns som att vi har varit igång så mycket dom senaste dagarna men det är ju bara bra, jag behöver ju göra saker och röra på mig så mycket som jag orkar.

Imorgon ska jag till gymmet på sjukan och träna, sjukgymnasten skulle komma ner då för hon ska kolla när jag cyklar, måste ju börja träna rejält nu om jag ska orka med arbets ekg:et i februari men det är ju några månader dit så jag hinner ju träna. Sen på eftermiddagen ska vi fara till Jenny och Johan, Tindra som fyllde år förra veckan har ännu inte fått sin present vi har inte vågat oss dit för dom har varit förkylda men nu verkar dom ju bättre så nu tänkte vi bege oss dit, det är ju på tiden.

Annars så tar vi det mest lugnt om dagarna och är ute på promenader och sådant. På Fredag kommer mamma min hit, ska bli sååå roligt, hon stannar hela helgen. Vi ska ta fram julgranen och baka julgodis och dricka glögg och äta pepparkakor ;) Det ska bli jätte mysigt, min pappa kan tyvärr inte följa med han har fullt upp med att spela tomtefar om dagarna och att vara på julbord om kvällarna och uppträda med tre andra karlar. Så jag tyckte att mamma skulle komma hit så hon inte behöver sitta själv där i skogen, bättre hon sitter i denna skog med oss istället :) Det tyckte hon lät bra så hon skulle åka buss hit på fredag... kul kul!!!

Nu ska jag gå och kolla lite tv och invänta desperate housewifes, ha det fint... kram kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0