Jobb hela helgen!!

Jaha då är det en till helg som man ska ägna åt att jobba, trist men försöker tänka att jag snart slutar, kan det inte bli 12 maj nuuu :) men tiden går ju fort så snart är det nog 12 maj får vi hoppas ;)
Så jag lär inte hinna med så mycket mer än att jobba, för jobbar från 11-21 både lördag och söndag men det ska nog gå bra.

Idag har jag oxå jobbat men från 7-12.30 sedan har jag sovit när jag kom hem var helt slut.... sen när Peter kom hem från jobbet vid tre så for vi och handlade och sedan har vi lagat lasagne, mums så gott det blev som det alltid blir :) Sen har jag och Cilla varit och promenerat och Peter är och jobbar igen men slutar vid åtta så då ska vi väl kolla tv och äta godis :)

Igår var vi båda lediga jag och Peter då var vi ute och promenerade med Cilla på isen och sedan for vi runt och hälsade på hos Katta, Peter lånade filmer där och sedan hos Jenny och Johan där vi fick sockerkaka det var ju gott :)

Annars så är det rätt lugnt här, bebisen växer och mår bra inne i min mage, jag längtar sååå tills vi får träffa dig ska bli sååå mysigt... hoppas tiden går fort men det gör den nog :) Ja bebisen sparkar då i massor i min mage man känner det tydligt nu och ser att hela magen guppar det är såå härligt man är sååå nyfiken på vem som bor där inne ;) Nåja nu ska jag gå och mysa i soffan, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Helena

jo det är sant:) jo jag ska gå balen. Har köpt min klänning :) Jo vi kommer nog ses mycket då:p Det är ju skönt att vara ledig på sommaren:)

2008-04-20 @ 12:41:50
Postat av: Tessah

Hurru du upp med nån ny magbild :)

KRAM!

2008-04-23 @ 09:01:17
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Hanna

Håller med Tessah! Nu har jag hunnit före dig mer än en gång med bilder ;) Seså!!

2008-04-25 @ 00:24:46
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Det är på tiden nu!! ;) Jag bevakar din blogg starkt!! Jag tycker den växer sååå sakta. Men det är väl så att man tycker det då man ser sig själv hela tiden ;P Kraaam

2008-04-27 @ 19:26:46
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0