Livet går vidare!!

Nu har man hunnit smälta att det faktiskt var ett missfall denna gång oxå, men nu känns det inte alls lika jobbigt som i söndags-måndags då var det hemskt. Känns skönt att jobba till helgen få annat att tänka på för tillfället. Är ledig nu ons- tors men fredag jobbar jag kväll men det känns bra som sagt mår jag mycket bättre nu och försöker tänka positivt igen som efter förra missfallet. Tydligen är det rätt vanligt att få två missfall efter varandra men får man ett tredje ska man gå på en utredning och kolla så att allt stämmer. Men jag har ändå tänkt ringa en gynekolog för att få veta mer varför det kan bli missfall flera gånger oxå vill jag göra en undersökning så att allt är okej.

Jag får väl trösta mig med att det inte hunnit gå så långt in i graviditeten, jag visste ju bara om att jag var gravid i ca en och en halv vecka så det är ju inte så lång tid men under den tiden hinner man få upp mycket förväntningar och förhoppningar men men som sagt det är inget man kan göra åt saken det är väl inte menat att vi ska ha barn än. Vi får väl bara vänta och se när naturen tycker det är dags för oss ;)

Nåja annars händer det inte så mycket, vill sååå gärna ha en liten hundvalp, en cavalier king charles spaniel blir det, har pratat med en kennel i bureå i början av sommaren, så dom skulle kanske få valpar till hösten och har sett på deras hemsida att deras tik är parad nu... jiiiippie, sist jag pratade med henne så skrev hon upp mig på deras valplista... kul kul, hoppas det blir valpar och att det går bra så vi får en liten familjemedlem. Nåja nu ska jag ta och börja plugga, jag måste verkligen sätta igång med det nu... ha det så fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas ni får er en liten hundvalp :)

2007-09-20 @ 09:55:38
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Kitti

Hej vännen!
Va skönt att höra att du mår bättre nu! Efter allla omständigheter, sånt är ju aldrig kul. Hoppas det blir en hundbebis iaf! Och en sån ras som ni tänkt, en sån har jag alltid velat ha. :) Fan va gulligt! *ler*
Jo, den bilden vi dansar på är ganska bra! Tycker jag också. :) Har buggat i drygt ett år, dansat totalt sett i kanske 15.. :P
När ska du till klx? :) Kramar!!

2007-09-21 @ 09:30:36
URL: http://mkitti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0