Ingen flytt än...

Jaha då är vi sittande i denna trånga lägenhet med en massa kartonger och påsar fulla med allt vi packat ner... ja dom har inte ens börjat fixa den lägenheten vi ska flytta in igår så dom att på Måndag ska dom börja med den och förhoppningsvis tar det bara en dag så på Tisdag kanske vi får nyckeln men jag tror ju inte ett dyft på pajala bostäder något mer... dom lovar en massa och det blir aldrig av!!

Nåja vi har sagt till dom att vi måste flytta innan 10 nov, dom säger att innan nästa helg så har ni fått flytta in det har dom lovat oss men jag litar inte alls på det så jag och Peter har bestämt oss att om dom inte låter oss flytta innan den 10 så packar vi upp allt och bor kvar i denna tvåa för den 10 ska vi ju hämta våran lilla sötis ;) så bättre ha ordning i hemmet än att inte ha det.. och visst det vore tråkigt vill så hemskt gärna ha en trea pga att det är bra att ha ett gästrum osv. Men om det ska krångla så här så är det inte lika kul längre... och som sagt får vi inte flytta innan den 10 är det ju nästan omöjligt, nåja vi kan ju hoppas att dom ger med sig och låter oss flytta in kontraktet är ju faktiskt skrivet från den 1.

Ja ja får väl iaf hoppas att vi får flytta innan den 10 kan ju hoppas att dom håller det dom lovar!!!

I helgen är det lugnt här, vi ska laga tacos idag, kolla idol och mysa framför tvn, glömma allt som har med flytten att göra. Vi jobbar båda två hela helgen så blir inge fest för våran del, kanske lite vin till maten idag, börjar ju först 11 imorgon så ett glas vin kan jag väl ta ;) Vi ska gå en sväng till kyrkogården idag kolla när alla ljus är tända... önskar att jag kunde vara på graven i kalix, då hade jag gått och tänt ett ljus för min systerdotter Emma - Gloria som dog i min systers mage när hon var i nionde månaden. Vi fick aldrig träffa Emma- Gloria men det finns en saknad där efter henne och hon kommer alltid att finnas i ens hjärta.

Nåja nu blir det att gå och umgås med älsklingen, så ha en jätte bra helg, kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men herregud vad dom tjorvar! Nu får dom väl banne mig börja med lägenheten så ni får flytta in någon gång. Har ni betalat hyra för november månad?! Isåfall borde dom lägga på ett kål, för ni måste ju få flytta in! Hoppas det blir i veckan!! Och förresten, din systerdotter, alltså Minnas!? Va hemskt tråkigt det lät :/ Ha en bra helg!! Kram

2007-11-02 @ 18:56:20
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Johanna

Hoppas du tog ett glas vin till maten igår.... :) Själv fick jag nöja mig med coca cola.... :) Tänk hur skall man klara sig utan ett glas vin när man är gravid...slog mig nu... jag blir knäpp av det nu.... haha...

2007-11-03 @ 16:33:38
URL: http://johanniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0