Bubbelbad, hotellrum och thaimiddag!!

Jag har haft en jätte bra helg med min kära syster, i Fredags åkte jag till sangis då åt jag och syster god middag hos mamma och pappa. Grillad entrecote med potatis mums så gott det var, sedan for jag och syster på bio med jennie och pär och några till. Det var skoj det!!! Vi såg pirates of the caribbean men den var inte så bra som man hade trott inte lika bra som ettan och tvåan... nåja den var iaf värd att se!!

Sen åkte vi tidigt till Luleå på morgonen, bussen gick redan kl åtta... men det gick bra vi kom oss upp iaf. När vi kom fram till Luleå sökte vi upp vårat hotellrum och vi fick checka in på en gång, skööönt slapp vi bära all packning :) sedan gick vi på stan och shoppade i massor, pausade på roasters med en öl så där vid ett tiden det var härligt och solen sken... kändes som en riktig semester :)
 

Vid tre tiden hade vi handlat klart då gick vi till vårat hotell och packade upp allt vi köpt och sedan öppnade vi en cider och småpratade lite, sen gick vi till bubbelpolen och badade med även en cider där och även bastade lite sen när vi var klara så kom Anna och Lisa till vårat rum, vi delade på nån cider och sedan gick vi till restaurangen thai thai där vi åt middag med även Malin och susanne så vi var ett stort gäng, det var himla roligt... och riktigt god mat.
   

Sedan vid halv nio så gick vi tillbaka till vårat hotellrum Lisas karl Thomas och hennes bror Rikke följde då med oss så vi satt där och drack nån cider men sedan gick dom andra ut men jag och Minna orkade inte, dagen hade varit lång och jag kan förstå att minna inte var så sugen under alla omständigheter... men vi hade iaf en helt underbar toppenhelg :)
 

Denna helg kunde inte sluta bättre med att stiga upp och äta en helt underbar god frukost på hotellet och sedan bar det av hem... vi skilldes åt och sa att detta måste vi göra om men kanske då en ännu större stad och ännu längre resa :) Jag kom hem till min älskling vid tre tiden då gick vi raka vägen till smedjan och köpte oss pizza mums så gott det var, sen gick min älskling till jobbet men kom hem nyss så vi ska väl gå till hans mamma och ge en chokladask... sen blir det bara att mysa resten av kvällen... imorgon är det jobb igen men det är bara jobb denna vecka ut sedan åker vi till cypern på måndagen den 4 juni, ska bli hur härligt som helst... nåja ha det fint allihopa.. kram kram... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0