Vi ses ju snart...

Igår pratade jag med min systerson i telefon, jag sa till han: Nu är det så himla länge sedan jag träffade dig, jag saknar dig jätte mycket... då sa han men Hanna vi kommer snart till Pajala, vi ska faktiskt komma då det är marknad ;) han är bara för go, men jag får ju träffa han redan på fredag... syster har varit så snäll och sagt till pappan deras att hon vill ha barnen hos sig från fredag till lördag för min skull, så jag hinner träffa dom... för det är egentligen pappa helg denna helg!! Men jag får ääääntligen träffa dom, hela fredagen ska jag och peter vara med barnen, direkt vi kommer till sangis ska vi hämta barnen från Fredde i Karlsborg... ska bli så kul, sen när syster slutar jobbet ska vi iväg och kolla på pappa teater på vassholmen och det ska bli så roligt för förra året missade jag så det ska bli skoj att få kolla i år... jag kommer få nostalgi när jag ser scenen som jag själv stått på två somrar i rad den ena sommaren roligare än den andra... åååh nästan så jag längtar tillbaka redan nu ;)

Men iaf så ska det bli en mysig helg, på lördag ska jag och min älskling till Ikea och köpa en ny säng plus andra saker till sovrummet... ska bli skoj, vi har hyrt släp så det är ordnat!!! Sen på kvällen ska jag och peter och syster och kanske nån mer ut på hotellet i Kalix... ska bli så skoj, var ett tag sedan man var ut där... men ska iaf bli skoj att få komma ut och träffa folk, dansa lite :)

På Söndagen bär det av hem igen men sedan på helgen på Lördagen då kommer syster, mamma och barnen till oss, då är det marknad... jiiiippie... ska bli så skoj, roligt att visa syster hur mycket folk det faktiskt kan vara i pajko ;) kanske hon flyttar hit, hi hi hi, är nog bara önsketänkande ;)

Nåja idag ska jag och köpa en ny cykel, har hittat en fin från järnhandeln här i byn... jag vill ha den!!! :) en damcykel, så jag ska kosta på mig det, har fått så bra lön ;) så innan jag far till jobbet ska jag och köpa cykel väntar bara på att peter kommer hem från jobbet så vi kan gå och köpa den, jag skulle laga lunch till han idag men jag tror vi går till cafe nedan istället och tar något gott!!! Nåja nu ska jag gå och duscha... ha det fint... kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0