Ledig i helgen och är bara hemma *sköönt*!!

Ja i helgen är både jag och Peter lediga och vi är bara hemma i våran lägenhet och det är sååå himla skönt det är nog första helgen sen vi kom hem från cypern som vi bara är hemma en helg alltså förrutom när vi jobbat då men då är man ju knappt hemma... men det är så mysigt iaf... igår såg vi på film och åt godis som vi alltid annars gör på fredagar när vi är hemma :)

Idag ska vi till Peters mamma och pappa och äta middag, det passar fint när vi nästan är helt panka :) sen ikväll ska vi kolla sommarkrysset och kryssa :) och äta godis :) som det ska vara på en lördag vi ska inte göra något speciellt alls bara umgås med varandra och det ska bli så mysigt!!! Ja ja nu sover Peter fortfarande jag tror jag ska väcka han så vi kan ta en promenad och sedan äta en god frukost :)

För övrigt är det inte helt okej med mig, jag är sååå himla trött hela tiden skulle kunna sova konstant om jag fick... vet inte vad det beror på om det är vädret eller nåt. Men jag tror att jag är så trött för att jag slarvat med maten igen... inte ätit regelbundet och inte hållit mig borta från sötsaker på veckodagarna, men nu är det slut på det på måndag börjar hård träning får vi se om jag är piggare :) får hoppas på det!! Iaf så måste jag ut och motionera mera gud vad jag slarvar varje dag men ja ja jag lovar nu ska jag bli bättre på det :)

Ja annars har det inte hänt så mycket i veckan, har mest jobbat och jobbat och jobbat... kollat tv och myst med min älskling!! Nu till veckan blir det en tung vecka jag jobbar kväll mån, tis, ons och tors det är inte många som kommer se nåt av mig då eftersom kvällarna är mellan 12-21 nåja det blir hårt sen är jag ledig fredag men jobbar natt lördag till söndag då från 15.00-08.00 på söndag men det är skönt det känns knappt att man jobbar helg då... eftersom man är ledig hela fredagen och ledig på lördag dag och sedan ledig på söndag :)

Sen är det luleåkalaset den 3 augusti vi har redan hämtat ut våra biljetter vi köpte för hela helgen och jag tyckte inte alls det var så dyrt det kostade för både mig och peter för en hel helg 750 kr... men det är nog värt det, få se något annat och jag får se timbuktu en gång för alla har velat se han flera gånger men har aldrig blivit av men nu äntligen :) ja ja nu ska jag väcka min älskling... ha det fint... kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0