Valborgsfirande!!

Hur ska man orkar fira valborg när man fortfarande känner sig bakis från helgen?! Ja jag kan inte förstå, jag har jobbat idag från 7-11 sen har jag legat och sovit flera timmar sedan jag kom hem just för att jag ska vara piggare ikväll när vi ska till Jenny och Johan och grilla, men jag kommer säkert vara lika trött i alla fall för jag är helt slut, inte blev jag piggare av att sova... Nåja det blir nog bättre när man kommer dit, man blir väl alltid piggare när man är kring folk än helt själv här hemma...

Det var skönt att komma hem igår till sin älskling har saknat han i massor... det är väldigt skönt att ha han vid sin sida, jag älskar han så oerhört mycket och är väldigt tacksam för att han står ut med mig... ibland känns det som att han är alldeles för snäll, han bara ger med sig hela tiden.... men det kanske är hans sätt att visa sin kärlek eller så orkar han inte ta en diskussion ;) Men det är iaf tur att jag har han...

Sen en annan sak, jobbigt när vänner inte litar eller tror på det man säger åt dom att dom skapar sig en egen version av det man säger... det är himla jobbigt, är det en äkta vän?? Nåja det kanske inte denna vän kan rå för eftersom den själv har stora problem... så jag ska nog inte haka upp mig på det... Tänker iaf på denna vän och undrar hur ska man kunna hjälpa någon som har problem och vägrar inse själv att denna har problem!!!

Nåja iaf så är det skönt att komma tillbaka till Pajala glömma endel svammel... nåja ska gå nu, vi ska iväg och handla och sedan bär det av till Jenny och Johan... kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0