Ångest!!!

Alltid denna ångest när man varit ute... jag ska fan aldrig mer gå ut, ha ha ha men i stort sett är det inte värt det, alltså tänk efter själva gå ut och roa sig i tre timmar för att sedan dagen efter må så himla dåligt att man bara vill att dagen ska försvinna.... nä fy aldrig mer igen... ha ha ha hur länge håller det??!! men man kan ju alltid försöka... för ett tag iaf :)

Nåja det var ändå kul iaf på förfesten... nog för att jag var som ett femte hjul ha ha ha, med linda och jennie och deras respektive men det var trevligt man tänkte inte på att man inte hade med sig sin älskling fast visst saknade jag han i massor och det gör jag ju fortfarande... Jag skulle åka med bussen som går tre till Pajala, men det går ingen buss klockan tre till pajala på SÖNDAGAR nä lilla hanna hade kollat på fredagar... gaaaaah vad irriterande så när jag kom till happis hade bussen redan åkt klockan 14.30... fan man ska inte resa när man är bakis för man är så tankspridd då att man inte vet vad man ska ta sig till!!!

Men måste till pajala idag eftersom jag jobbar imorgon, så ska åka med bussen från töre kl halv tio vilket innebär att jag är i pajko vid tolv tiden... aaaah kommer vara sååååå sliten eftersom jag börjar sju imorgon... men slutar då redan elva och då lär jag gå hem och sova för sen mot kvällen ska vi iväg till Peters syster och grilla, ska bli så mysigt!!!

Det har iaf varit jätte kul att varit hemma lite, träffat mamma och pappa och självklart dom söta syskonbarnen... sen var jag och jennie till janno igår på dagen och hälsade på och grattade henne och hennes lilla Maja... gud vad söt hon var den lilla tösen... man blev ju väldigt sugen på en bebis efter man varit där ännu mer än vad jag är... ha ha ha :) Men kanske inom en snar framtid... *hoppas*!!!

Ja det är kul att komma hem till Sangis ibland men det är skönt att åka hem till sin älskling igen... ska bli sååå mysigt, saknar han såååå himla mycket nu.... nåja nu ska jag gå och vila litet så jag orkar med den sena och långa bussresan till Pajala!!! Ha det fint... kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0