Piteå havsbad!!!

Från lördag till söndag var vi på piteå havsbad, badade i massor, satt på solterassen och njöt av sol och värme kändes som att vi var på en strand i grekland :) Drömma kan man ju alltid göra... Herman tyckte om att bada men vattnet var lite kallt inte så varmt som barnpoolen i pajala badhus... men men sådant får man ta dom sparar väl... till och med barnpoolen var inte så varm som den varit förrut... men men han verkade iaf trivas han hade ju inga blå läppar iaf... lördagkväll njöt vi av god mat och kollade på moraträsk, Herman hade jääätte stora ögon :)
Missade melodifestivalen gjorde vi inte, vi satt i baren och kollade på storbildstv... :)

Söndag morgon åt vi en god frukost sen var jag och berättade om mitt nya hjärta för hjärtebarnsföreningen som var där och hade årsmöte, det var jätte kul att jag fick komma och berätta om vad jag varit med om och det verkade vara uppskattat. Herman fick följa med och likaså min kusin hon fick vara barnvakt :)

Sen gick jag och Herman ut på en promenad mot havet och vädret var sååå fint, Herman sov så gott så... sedan gick vi till skeppet och lekte och spelade minigolf och vid tre tiden åkte vi hem efter att ha ätit en jätte god lunch. Det var en toppen helg i trevligt sällskap och god mat samt bad och lek kan inte bli bättre ;)

Nåja nu är vi hemma igen vi kom hem igår vid halv åtta tiden... Cilla blev som vanligt överlycklig av att se oss, vi hade saknat henne i massor nästa gång tar vi med henne för då är det sommar och då kan man antingen bo i stuga eller husvagn... så får hon följa med.

Jag ska leka med Herman nu, idag har jag varit på en morgonpromenad med Cilla, det snöar för fullt ute så tror vi håller oss inomhus resten av dagen... men nu ska jag gå och busa med Herman, ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Ida

ja man tycker ju faktiskt att de borde ha iaf lite bättre koll! Det var ju bra att du fick pengar för jackan! Synd bara att de inte vill inse sina misstag från första början. De verkar tro att de kan hålla på hur som helst bara för att alla ändå alltid går ut dit eftersom det inte finns ngt annat ställe... Jo, det var tur han fick tillbak jackan. Eftersom han hade värdesaker i den, vilket man iofs inte bör ha..



Vad trevligt det låter som att ni har haft det i Piteå! Myspys!

2009-03-02 @ 14:43:56
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Linda Beyer

Hej!

Ville bara tacka för att du kom och berättade om din hjärtsjukdom och hjärtbyte. Vi är många föräldrar som kanske (någon gång i framtiden)står inför en hjärttransplantation på våra hjärtisar och du gav oss sådant hopp om ett bra liv efter en transplantation. Hjärtliga hälsningar från Linda Beyer, Lycksele, ledamot i Hjärtebarnsföreningen.

2009-03-05 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0