Glöm inte...

Kolla på ettan klockan 21:30 på liv och död, ikväll handlar det om en karl som väntar på ett nytt hjärta han har hjärtsvikt. Min läkare thomas giljam är med och det är en av mina favorit läkare speciellt när det handlar om biopsier han gör dom på en sekund ja nästan iaf :) Men han är en bra läkare positiv och effektiv :)

Nu sover Herman, jag har suttit i telefon med min barndomsvän Elin var så roligt att du ringde... man saknar att vi inte pratar och träffas lika ofta något mer men blir lätt så när man bor så långt ifrån varandra. För när vi väl ses så är allt som det alltid brukar vara :) Fest till påsk låter utmärkt :)

Proverna idag gick bra, jag var ut på en promenad med Herman och Cilla efter att vi hade ätit lunch sedan var vi en gång till efter att vi alla tre hade ätit middag.... sen har jag duschat och Herman har badat... försöker träna han med det för han gillar inte när jag duschar och han badar då vill han hellre vara i min famn så han gråter i badet men idag gick det mycket bättre då upptäckte han att det rann en massa vatten från duschen som var så roligt att titta på :)

Nåja nu ska jag och Cilla mysa ner i soffan och kolla på liv och död!!! Ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan! Hoppas allt är bra med dig, visst är det skönt nu när våren börjar komma! Eller vet ju inte om den nått till Pajala, men kanske lite ljusare ute... ska bli härligt komma upp till norrbotten under påsk, ska köra skoter och sola i snön! =) Hoppas att vi hinner ses under påsken, jag har ju inte fått träffa Herman än (haha Jennie blev chockad när hon hörde det). Kram kram!

2009-03-19 @ 21:29:39
Postat av: Ida igen

Just det, måste ju påminna dig om att lägga in bilder på Hermans rum! =)

2009-03-19 @ 21:31:26
Postat av: Aro

Såg programmet. Helt otroligt alltså, man saknar ord. Hälsa Pekka att han snart får packa handduk för utebastubad. Går nämligen på semester nu. /Aro

2009-03-19 @ 22:06:21
Postat av: Minna

Nå vilken liten morsgris han är den lilla sötnöten! Ska till och med vara i famnen när du duschar. :) Det låter nästan som när Vilma var liten.. ;) Men snart kommer moster och kusinerna, då ska vi träna bort mammigheten.. ;) Kram kram

2009-03-20 @ 08:21:34
URL: http://wvildmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0