skoj!!

Vi hade en jääätte trevlig kväll igår med både släkt och vänner. På förmiddagen var Peters föräldrar och grattade honom sen på eftermiddagen kom Jenny och Johan med sina barn och även Katta och Lilly. Det var riktigt trevligt med besök och vårat fika gick åt men än är det fika i frysen så kom gärna och hälsa på igen :)

På kvällen var våra vänner här och det blev lite fest men inte för min del jag var nykter. Men jag måste säga att jag näst intill kände mig full i deras sällskap inte för att alla var så fulla utan för att jag var så glad så jag kände mig nästan full ha ha ha... det var så trevligt att umgås med vänner igen det kändes som förr i tiden. Man glömde bort för ett tag allt som hänt på sista tiden!!! Ja jag tycker det var jätte skoj att ni kom allihopa och jag hoppas vi snart kan göra om det igen.

Krogen blev det för endel men inte för min del. Peter var oxå ut och firade sin födelsedag men det var han väl värd :) Men jag låg hemma och mös med min lille prins, han vaknade lagomt tills jag gick och lade mig så han fick sova med mig i sängen hela natten. Mysigt var det. Peter kom hem vid halv fyra och "råkades" väcka lille Herman ja han är ju sååå söt när han sover så man vill bara pussa på honom och med alkohol i blodet tänker man inte på följderna så när Peter pussade på Herman vaknade han med ett leende men det var ju bara mysigt. Men han blev lite pigg ett tag så jag böt blöja på han och gav han välling till slut somnade han om igen skööönt. Men kan säga att jag inte sovit så bra inatt.

Fast jag vilade en timme på dagen när Herman sov i vagnen, det behövdes för jag var sååå trött. Kände mig nästan bakis fast jag var nykter men det beror ju på att jag gått och lagt mig lite senare än jag brukar oxå sov jag dåligt hela natten. Men inatt lär jag nog sova gott.

Idag har vi ätit god mat fläksfile och hasselbackspotatis det var supergott. Jag har varit ute och promenerat idag i det fina vädret med både Herman och Cilla det var sååå härligt solen tittade ju fram. Sen var jag nu på eftermiddagen på en längre promenad med bara Cilla det är sååå skönt nu när jag orkar sådant... jag älskar att promenera och jag älskar att ha en hund med mig för nu vet jag ju att jag måste gå ut och promenera för hennes skull hon älskar ju oxå att promenera det var ju mycket därför som vi köpte en hund men promenaderna har ju blivit lite lidande ett tag men nu är jag igång igen och det är super bra :)

Nåja nu ska jag gå och mysa i soffan med min älskling, vår lille pojke sussar så sött nu. Vi ska invänta beck filmen och kolla den och sedan blir det sängen... ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi hade också jätte skoj :D var trevligt o umgås var så längesen sist. Vi får ta om de snart om inte allt för länge tycker ja. kram

2009-02-02 @ 15:12:03
Postat av: Katta

Det låter som om lördagen var jätte trevlig. Men inte var väl lillebror å lyset igen;)

2009-02-02 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0