Det lönar sig...

Ibland lönar det sig att vara sjuk och bli hjärttransplanterad och ibland lönar det sig att betala för en sjukförsäkring en gång i månaden. För nu har vi äntligen fått pengar från min sjukförsäkring visserligen är summan inte så stor men kan säga att den är stor för oss som det är nu det är mycket pengar för våra börsar... vi behöver verkligen dom pengarna när vi har så mycket extra utgifter med sjukhusbesök osv!!! Men vem vet kanske kommer det mera eftersom min mamma har sökt från deras försäkring oxå så vi hoppas på den med får se vad som händer men känns skönt att vi klarar oss några månader nu tills Peter börjar jobba igen... härligt!!!

Idag sken solen näst intill hela dagen... vi gick ut på en promenad när det hade blivit varmare och det var sååå härligt. Kändes som att man aldrig ville gå in igen när man äntligen fick se solen lite. Sen har jag och Cilla varit och promenerat ikväll det är så härligt att promenera. Jag har även motionscyklat idag och sedan blir det inte så mycket mer.... ska kolla på beck för nu sover Herman så gott så!!!¨

Nåja nu har jag inget mer att skriva är sååå trött... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Ida Sandin

Hej Hanna! Vad bra att ni fick ut pengar, det förtjänar ni verkligen. Hoppas att ni kan unna er själva och lilla Herman något litet extra.



Här i Uppsala är det fullt upp, sååå mycket att läsa, men det är intressant så då går det ju rätt bra ändå. Tänk att jag blir färdig jurist i oktober eller november i år, det är ju helt sjukt! =) Men tiden går, det är bara att inse... Massor av kramar! //Ida

2009-02-10 @ 20:33:09
Postat av: Hanna

Glöm inte bort att vi vill se bild på den nya vagnen ;)

2009-02-10 @ 22:00:41
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0