Muskelvärk!!

Här på högsbo tränar man mera och rör sig mer vilket har gett mig ont i mina muskler, speciellt min nacke, guuud vad ont den gör. Men tror det beror mycket på att jag sköter om Herman mera nu än förrut. Jag byter ju blöja och då böjer man sig ofta ner... inte bra för ryggen och nacken. Men det får man ta nån gång försvinner det väl, har fått lägga is på nacken och det hjälpte för ett tag men nu börjar det göra ont igen. Men det är ju inte så konstigt om man får ont i sina muskler när man legat ner i flera veckor och inte kunnat göra någonting så kan man helt plötsligt börja göra saker då får man ju ont efteråt det är ju inte alls konstigt, det tränar man bort :)

Idag har vi haft gruppgympa, sen tränade jag styrka med sjukgymnasten och testade även att cykla, det gick jätte bra. Blev ingen promenad ute idag, jag kände mig sååå trött pga nacken men imorgon ska vi ta en promenad, Peter har iaf varit ute en sväng med Herman. Vi har även badat han idag, han var så nöjd i badet men inte när vi tog upp honom då blev han jätte arg som vanligt, nu håller han på att somna i vagnen vi gick nyss en runda här i korridoren trodde han skulle somna men inte då :) men nu sover han snart så gott så :)

Igår var vi iaf ute och promenerade lite, det var härligt med frisk luft så imorgon blir det en tur ut. Peter och Eva ska med Herman imorgon till bvc på hans första läkarbesök men det ska väl gå bra, han verkar ju frisk och så :) bra att han får gå på bvc här i gbg så man har koll på honom att han växer osv och att det funkar med ersättningen. Men växer gör han ju det ser man ju på honom :)

Ikväll blir det att kolla kristallgalan, sen händer väl inte så mycket mera, blir väl sängen :) Jag ska dela mina mediciner nu, dom ska ju tas om en kvart :) nåja ni får ha det så bra, nu ska jag göra någon nytta här :) kram kram.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej vännen!

Följer din blogg hela tiden...underbart att du gör såna framsteg. Förstår att ni vill komma hem till ert och sköta om er lilla familj.



Håller tummarna för att ni får åka hem snart och gosa med Cilla :)

2008-09-08 @ 22:00:52
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: Ida

Oj oj oj sötare pojke kan man inte önska sig! Hoppas allt är bra med er, med det verkar det ju som... På fredag ska jag och Alex till Sangis, får ju då bland annat se Jennis lilla tjej - ska bli jättekul! Massor av kramar från Uppsala! //Ida

2008-09-08 @ 22:15:55
Postat av: Elin

Vad söt han är er lille kille! =) Kram

2008-09-09 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0