Vårstädning på gång!!

Nu har vi satt igång med vårstädning tömde en byrå som vi har köket och dammtorkade hela den och har nu satt alla viktiga papper i pärmar så det ser sååå snyggt, tänkte börja med stor vårstädning jag kommer ju ha tid på mig nu när jag snart blir ledig läääänge... så sen när jag har ork och lust ska jag ta itu med garderoberna och sist men inte minst köket. Har oxå dammsugit alla rum och dammtorkat även städat toaletten det känns alltid så fräscht när man städat önskar det alltid kunde vara lika fräscht.

Helgen gick bra men det var tungt att jobba är helt slut fortfarande sååå trött när man har så långa pass men men som sagt bara tre dagar kvar att jobba sen blir jag ledig, häääärligt. Hoppas bara det fina och varma vädret kommer tillbaka idag är det kallt och blåsigt men det gör inget för vi hade så fina och varma dagar att lite blåst skadar inte :)

Vi har även tvättstuga idag så händer inte mycket mer här än att städa och tvätta och ta det lugnt :) hoppas på att solen tittar fram mot kvällen så kanske man går ut på en promenad eller nåt.
Så idag är jag iaf ledig, men imorgon är det jobb igen som gäller men det går fint nu när slutet är nära :)

Nåja nu ska jag kanske ta itu med att börja rensa en av alla garderober vi har ha ha ha kan behövas :) nåja ni får ha det så bra... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja precis! Man har ju gått mer än halva :) Själv är jag i v 25, går in i v 26 på torsdag. Och du är ju i v 30 snart ju. Bara 10 veckor kvar o det är inte alls länge kvar :) Kram

2008-05-05 @ 15:38:04
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja det går himla fort :) Jo allt går bara bra, mina ryggsmärtor har upphört för några veckor sedan nu, o det är grymt skönt att dom är borta! I lägenheten trivs vi super bra, o i Kalix också :) Idag har jag städat sovrummet, haft ute kläder på vädring osv. Kram kram

2008-05-05 @ 23:44:36
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0