Städat igen!!

Jag tycker det känns som att man inte gör något annat än städar och städar denna årstid, speciellt när man har en liten vovve hemma som drar in precis varenda gruskorn som finns :) Men det är det helt klart värt så söt och go som hon är, man tänker redan vad gjorde man innan man hade cilla, vad tråkigt vi måste haft här hemma... alltid nån som är glad när man kommer hem, alltid någon som är bussugen och alltid någon som vill mysa :) Ja det ska bli spännande att se hur hon reagerar på den kommande bebisen... hoppas hon inte blir allt för svartsjuk men jag tror det ska gå bra, hon älskar ju barn... och det är ju positivt att hon inte hunnit vara själv hos oss i flera år då hade det kunnat bli värre nu är hon ju fortfarande valp när bebisen kommer så jag tror hon glömmer fort att hon varit själv med oss man kan ju hoppas iaf :)

Nåja vi har iaf städat här hemma idag, möblerat om i sovrummet så nu får vi plats med en spjälsäng och den ska vi köpa från ikea på söndag... men vi får se jag tror inte vi sätter upp den på en gång, vi har ju tid till det än är det ju ett bra tag kvar innan bebisen tittar ut får vi hoppas iaf :) På torsdag blir det 8 veckor kvar... ja tiden går fort!!!

Annars så har det varit lugnt idag, har varit ute med Cilla, försökt uppfostra henne lite :) men hon lyssnar iaf när man ropar på henne iaf när man har godis i handen ha ha ha :) Men det är kul!!!
Nu väntar jag på att andra avenyn ska börja har faktiskt titta lite grand på det då och då under vinterns gång och eftersom det är säsongsavslutning nu idag med två avsnitt så tänkte jag titta på dom och sedan blir det desperate housewifes.

Imorgon blir det kanske att fara fika med Lina på cafe nova om hon inte ska jobba... så får se hur det blir annars har jag absolut inga planer för morgondagen... rätt lugn dag!! peter börjar jobba kl halv nio imorgon och slutar kl 2 på torsdagen... så jag och cilla får sova själva imorgon, hur ska vi klara oss, jag som är mörkrädd nåja är iaf glad att jag har cilla... hon får skydda mig ;) Nåja nu måste jag rusa till tvn... ha det fint... kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0