Inskrivning på MVC!!

Idag har jag och Peter varit på inskrivning på mvc, jag fick ta en massa blodprov och även urinprov och det såg bra ut, blodtrycket var oxå bra. Vikten kollades oxå och den hade gått upp nu med 6 kilo redan 6 kilo nåja hoppas det saktar ner lite nu, är väl mest kanske för att min kropp inte är van vid att man äter hela tiden ha ha ha... men nu kanske den vant sig :) Men som sagt det är det helt klart värt och sen efter nio mån då kan jag börja röra på mig och tänka på att äta mindre och nyttigare... Jag vet ju att jag kan bara jag vill :)

Det gick iaf jätte bra på mvc, vi fick tid till ultraljud den 23 januari kl 15 i gällivare då eftersom att dom inte har ultraljud här i pajala, men det ska bli kul att få vara på ultraljud iaf :) Det känns väldigt spännande, jag längtar som bara den men hoppas tiden går lika fort som den gjort fram tills idag :) det tror jag den gör.

Nåja annars så har jag inte lika mycket ont i ryggen nu så hoppas det ger med sig så man kan fortsätta jobba som vanligt. Men det ska nog bra. Idag har jag varit ledig, men imorgon är det jobb igen och sen jobbar jag heeela helgen... känns tungt men man måste ju!!

Ikväll ska jag och Cilla kolla på grammisgalan och bara mysa i soffan, ska bli mysigt, Peter ska förstås och träna men vi klarar oss själva jag och Cilla :) Annars händer inte så mycket mer, ska passa på att handla nya underkläder när vi ska till gällivare på ul behöver nya bh-ar. Ja ja nu ska jag gå och umgås med min älskling innan han ska iväg... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Malin & Milla

Va roligt att allt går bra med graviditeten! Spännande med ultraljud också. Det är något man minns för resten av livet! Riktigt häftigt! Synd bara att skärmen på ultraljudet i Gällivare är så långt bort så det är bäst man har bra syn =)
Minns hur skönt det var att passera v 12, då minskade oron för mf. Håller alla tummar och tår att allt ska gå bra för er tre! Kram från Milla och mig

2008-01-10 @ 20:12:05
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej gumman!
Härligt att bebben fortsätter växa i magen :)
Så får man väl önska dig God shoppingtur sen *ler* hoppas du hittar någon snygg BH.

Kram kram

2008-01-10 @ 21:08:06
URL: http://sofiiiegirl.blogg.se
Postat av: Sofie

Jamen det e klart...håller ju alltid tummarna för er :)
Japp, varit en riktigt plugghäst senaste dagarna..men vill gärna klara tentan så slipper man tänka mer på det :P
Ska upp vid 9 imorgon och plugga mera..*pust* men men imorgon kväll är det färdigläst och på måndag gäller det..sen kan jag softa lite en månad till *ler*

Sköt om dig. Kram

2008-01-13 @ 00:35:13
URL: http://sofiiiegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0