Fram och Tillbaka!!

Ena dagen är man på topp och nästa är det sämre, ja det är tungt att leva med ett hjärta som inte fungerar som det ska. Hoppas det kommer ett nytt snart, men som sagt har man inge aning det kan dyka upp när som helst eller dröja ett bra tag man vet aldrig men hoppas snart.
Förra helgen var det nära, dom hade hittat ett hjärta som passa mig så jag fick göra mig iordning för operation, när jag var helt klar och bara låg och väntade in tiden då kommer en läkare och säger att det inte blir en operation för det hade visat sig att kranskärlet på donatorns hjärta inte var bra. Så det var ju egentligen tur i oturen, men nu väntar man ju mer än någonsin.

Nåja jag är i goda händer och personalen är jätte gulliga också har jag ju min famij här man kan ju inte vara mer tacksam.
Herman har det bra, han växer och blir stor, ler i massor och är såå go och glad. Lite grinperioder på kvällarna och morgnarna men annars helt okej, så fin och lugn kille ;) På onsdag blir han hela sex veckor, tänk vad tiden gått fort och så länge har jag legat på sjukhus man börjar bli van.




Ha det fint, kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Tessah

Ja vi hade dop i går:) har satt in lite bilder i min blogg. Ska sätta in på pixbox sen när tiden finns. Blev ju en hel del bilder.

förstår du längtar tills ni också ska ha dop.

Vad blir fullständiga namnet på herman då ? Blir det ditt eller gubbens efternamn? :)



Va bra skönt att personalen är bra.

Är mamma och pappa din där också?



kram kram :)

2008-08-18 @ 16:36:52
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Han är så söt eran Herman. Jag tycker han är lik Kjell, men det måste ju betyda att han är lik dig också! =) Här i Uppsala är allt bra. Jobbar mina två sista veckor på Skatteverket nu och direkt efter det börjar skolan igen. Första halvan av terminen ska jag läsa Barnrätt, ska bli riktigt kul för det är första gången under utbildningen vi fått välja kurser själva. Jag tycker att det låter hoppfullt det att det redan funnits ett hjärta som matchade, synd bara att det inte var helt perfekt. Men snart kommer det säkert ett perfekt hjärta till dig. Jag håller tummarna! Kram kram!

2008-08-18 @ 18:10:59
Postat av: Elin

Vad söt han är lillgossen =) Försök hålla modet uppe gumman! Förstår att det är tungt med ovissheten om när operationen ska ske. Bara att ligga på sjukhus blir man ju gaalen av! Du gör det bra!!! Kämpa på! Massa kramar från mig!

2008-08-19 @ 12:58:39
Postat av: Camilla

Hej kusin!

Hörde idag att du fått nytt hjärta. Gud vad bra, äntligen!!.. Nu får du vila upp dig och få krafterna tillbaka så du får komma hem snart :) Kram camilla

2008-08-19 @ 15:24:28
Postat av: Helena

Grattis till det nya hjärtat:) Mormor ringde imorse och berättade den glada nyheten:) Krya på dig nu och samla krafter så ni snart får komma hem. Kram Helena

2008-08-19 @ 17:35:25
Postat av: Elin

Oj, läser att du har opererats nu!! Jag hoppas allt har gått bra och att du får må bättre!! Håller tummarna! Kram Kram

2008-08-19 @ 19:26:06
Postat av: karolina

Har tänkt så mycket på dig sen jag fick höra att du väntade på nytt hjärta. Skönt att den kom tillslut och hoppas du kryar på dig så du får rå om din lilla familj. Han är ju så söt lilla herman. Trist att du inte fick den första tiden med lilleman, men som fler sagt så har ni många småbarns år framför er. Kram kram.

2008-08-20 @ 15:51:54
URL: http://www.dagarnahososs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0