EN NOLLA!!

Allt går fortfarande framåt här med positiva besked :) Igår fick jag svaret från biopsin det var en nolla, alltså ingen avstötning. Här på avdelningen säger dom att det är det enda stället det är bra att vara en nolla på, ha ha ha så jag är en nolla nu, häääärligt hoppas hopps med hela mitt hjärta att det fortsätter så här bra. Men det ska det väl göra.

Idag har jag hämtat min frukost själv, fixat det mesta själv här på morgonen, klätt på mig och sånt. Så nu klarar jag mycket själv och det är sååå skönt, slippa ringa på personalen när man ska gå på toa, vilken frihet att kunna göra detta själv.

Nu väntar jag på att min älskade son ska komma så jag får pussa på han... han är sååå underbart gooo min kille :) För att inte tala om hans pappa vad hade man gjort utan han?! ja jag hade inte haft våran herman iaf, ja jag älskar min familj och är tacksam över att dom varit med mig hela min tid på sjukhus!! Hur jobbigt det än varit så har dom stått vid min sida med ett leende ;)

Idag kommer min moster och mina kusiner hit, ska bli riktigt roligt att träffa dom. Kul att dom kunde komma. Men nu ska jag ut och promenera i korridoren, ha det fint... kram kram!!!



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Grattis till nollan! Vad härligt att det går bra. Är så roligt att läsa för du låter så positiv. =) Herman är så söt, så fin bild! Idag jobbar jag sista dagen här på Skatteverket, såååå skönt att sluta jobba. Ser fram emot skolan nu.. Helgen kommer jag och Alex spendera hos hans föräldrar i Strängnäs, men vi kommer nog bara ta det lugnt. Kram! //Ida Sandin

2008-08-29 @ 09:26:44
Postat av: Sofie

Håller verkligen tummarna för dig och att du får åka hem snart. Sköt om dig! kram kram kram :)

2008-08-29 @ 09:44:24
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: Storasyster!

Vilma byggde en soffa åt henne och Herman igår. Där ska dom sitta när dom ser på bolibompa!;)

ringer sen. Kraam

2008-08-29 @ 11:29:58
URL: http://mammaminna.wordpress.com
Postat av: Lisa

Guu så söt Herman är! Vad kul att höra att proverna visar positivt, det dröjer inte länge nu tills ni får komma hem. Ringer dig någon dag här. Krams.

2008-08-29 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0