En fullspäckad helg!!

Jaha då var helgen över och vi har haft en helt underbart rolig helg. I torsdags åkte vi till Sangis, Cilla fick för första gången träffa mamma och pappa och deras hund Säpo (som är en welsh springer spaniel 10 år). Det gick jätte bra men till en början var hon lite rädd för han men det gick över fort snart så stod dom mot varandra och skällde åt varann samtidigt ha ha ha det var bara för härligt att se. Cilla ville busa med Säpo hela tiden men han är ju inte så bus sugen något mer han är lite för gammal för det... men han var ju iaf lite intresserad av henne men blev lite less på henne emellanåt.

På Fredagen kom barnen till mamma och pappa och dom fick träffa Cilla, dom blev eld och lågor. Kan säga att nu fick Cilla busa i massor William och Vilma sprang i förväg och Cilla jagade dom, ja både barnen och Cilla tyckte det var skoj, kan då säga att Cilla sov gott under kvällen och natten sen :) Fredagen åt vi Tacos hos syster och sedan badade vi badtunna och bastu hos mamma och pappa, var jääätte mysigt.
Lördag så åkte jag och Peter, Minna och barnen in till Happis för att gå på djurmagasinet vi skulle köpa julklappar till våra djur :) Cilla var då hemma hos mamma och pappa med mamma. Tror mamma tyckte det var lite jobbigt att ta hand om en valp hon kunde inte förstå att det kunde vara så mycket jobb med en liten valp men det är det, hon är som en bebis ungefär lika mycket att göra :) Men det är skoj!!

Lördagkväll drack vi glögg hos syster och barnen och mös i massor, Cilla ville busa med systers katter men dom var inte alls sugna på det dom bara sprang iväg när Cilla kom nära. Men barnen busade iaf med Cilla och det tyckte hon om :)

Söndag så åkte vi på skyltsöndag till Kalix men vädret var inte alls på topp fy vilket dåligt väder både jag och Peter och Cilla frös, så vi var inte länge på stan. Vi åkte ganska fort till min kompis Lena dit var även barnen och Minna med. Där fick Cilla busa med Lenas hund ramses som är 7 månader, först blev Cilla lite rädd men det gick över snart så stod hon och skällde åt ramses i massor, oj vad dom busade. Sen när vi varit där åkte vi till min faster Lena och mina kusiner Camilla och Helena för att lämna presenter till dom eftersom dom fyllt 20 och 18 år. Så fick dom även träffa Cilla hon var väldigt trött eftersom hon busat med Ramses men kan säga att sedan när vi åkte mot pajala så sov hon hela vägen i bilen vi stannade inte en enda gång för att rasta henne för hon bara sov, hon var helt slut :) Men kan säga att jag oxå var väldigt slut efter en så stressig dag fick faktiskt migrän i morse så har inte alls mått så bra men nu har det börjat bli bättre börjar att piggna till liv nu.

Så i veckan blir det jobb och städa ur den gamla lägenheten och sedan ta fram julsaker och julgardiner, jag läääängtar vad mysigt. På onsdag ska jag till Ikea med jobbet, ska bli jääätte kul lär ju handla lite julklappar då.
Nu ligger Cilla här vid mina fötter och sover och värmer mina fötter, gud vad hon är mysig min lilla vovve ;) nåja nu ska jag gå och mysa med henne, vi hörs... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ahaa okej.. Man kan ju inte alltid ha råd med allt :) Vi sak på IKEA idag efter Jonas slutat o köpa köksstolar, kökslampor o en massor med saker, ska bli kul :) Japp, vi har börjat sätta grejer i förrådet där vi ska bo nu. Min kusin har börjat förbereda inför målningen :) SÅ i veckan blir det måla hoppas jag!! Ska bli kul, o så fort det är gjort får vi ju flytta in :D Kram!!

2007-11-26 @ 13:36:39
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Jo det ska bli jätte kul!! Så till helgen bor vi då där, är det då sagt iaf :) Jaa men det är ju så.. Nu har vi stor shoppat klart :) Blir väl nå smått sen också, men vi har det mesta nu! Jaa va kul, ska bli spännande o se ;) Kram!

2007-11-26 @ 22:25:07
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaa det kommer bli bra :) Hoppas det går bra att städa ur den gamla lägenheten! Är ju lättare då det är tomt där inne, då går det ganska fort :) Kram

2007-11-29 @ 23:26:44
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0