Säpo är i himlen...


Mammas och pappas hund Säpo är i himlen nu, idag åkte dom till veterinären med honom och då tyckte veterinären att det bästa för honom skulle vara att få en spruta och somna in eftersom han hade så ont av värken i sina höfter. Egentligen var det ju lika bra när han nu var så sjuk men det känns tråkigt och ledsamt att vi inte kommer träffa han något mer att han inte kommer att springa och möta oss när vi kör ner för vägen hos mamma och pappa. Att han inte kommer komma fram till dörren och hälsa oss välkomna så där som bara säpo kan göra.
Säpo blev hela 11 år och han har fått ett mycket bra liv, han kom till oss när han var tre år då bodde jag hemma och jag sa till min mamma och pappa han ska bli min hund, jag ska ha honom uppe på vindan men inte blev det så han tydde sig direkt till våran pappa det var pappa som var hans bästa kompis. Men det är klart det var ju han som alltid var pigg på promenader och åkte skidor med honom.
När jag började att promenera mycket och inte hade en egen hund så fick alltid säpo följa med mig när jag var hemma i sangis och han var alltid lika glad varje gång han fick följa med ut. När jag kom hem första gången med Cilla så blev det inte så populärt jag tror att säpo blev lite svartsjuk men det gick över och han började nog verkligen att gilla Cilla fast han tyckte hon var lite för jobbig ibland när hon bara ville busa med honom.
Säpo var en fin hund och han har haft ett fint liv tillsammans med min mamma och pappa och oss alla andra nära och kära som varit säpos vän.
Kram på dig älskade säpo, vi kommer sakna dig!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ledsen att läsa att Säpo gått bort. Han var en väldigt fin hund :)

2009-03-18 @ 07:52:32
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Lena

Min mail är förresten: lenajansson@hotmail.com

2009-03-18 @ 07:52:59
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Tessah

Chooo :P



Tack. ja de känns bra me att börja arbeta snart! :)

Förstår ni inte kom förbi, barnen och vi har ju haft magsjuka men nu är vi friska och hoppas det håller i sig så också :P

Less på alla sjukor.



Hör av dig när ni är i sangis!



kram!!

2009-03-18 @ 14:02:40
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0