Helgen...

Snart har denna helg passerat, gud vad veckorna går fort,... dagarna bara springer iväg. Igår hade vi lite besök först en kompis till Peter och sedan var min kompis och Hermans gudmor Lisa förbi... det var skoj vi kollade melodifestivalen och åt popcorn och lite godis... men jag har tränat bort det idag med en morgonpromenad, jag och Herman och Cilla gick ut redan vid åtta och promenerade och Herman sov så gott i vagnen då sov han ända till halv elva... ja för han har börjat med att vakna väldigt tidigt om morgnarna idag vaknade han klockan sex... så jag är väldigt trött nu ska lägga mig och vila sedan när Herman sover middag... nu kryper han omkring på golvet och säger mamma, hi hi hi ja det låter så iaf lite mer som mama eller mamamama ha ha ha men gulligt är det iaf... så go han är min lille hjälte.

Så vi har haft en bra helg... ätit god mat och kollat tv så som helgerna ska vara när man befinner sig på hemmaplan... imorgon ska bilen till verkstaden vi ska ta bort airbagen från framsätet så Hermans stol kan vara där istället blir mycket lättare då man ska köra långt med han... för jag och herman och Cilla åker redan på tisdag till sangis sedan kommer Peter på fredagen då blir det Ikea till helgen...

Ikväll är det beck, det lär vi inte missa dom filmerna är ju bara för bra, det har jag väl sagt förrut... nåja nu har jag inget mer att skriva ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0