Till Therese!!

Jag förstår att du har en mycket tuff tid nu, det värsta som finns för en mamma är ju att inte kunna ta hand om sina egna barn. Det är väldigt frustrerande att höra sitt barn gråta men man kan ändå inte gå och lyfta upp barnet. Men du är stark gumman du kommer klara det här. Jag hoppas att dina händer läker bra så du snart kan börja ta hand om dig själv och dina barn. Men som du skrev till mig när jag låg som sjukast på sahlgrenska skriver jag nu till dig: Dina barn har du hela ditt liv, ta nu hand om dig själv och vila riktigt ordentligt så du snart blir frisk!! Det hjälpte mig när du skrev så, så jag hoppas det kan hjälpa dig lite grand oxå.
Jag hoppas att detta inlägg kan ge dig lite mer styrka och glädje i allt som hänt, men jag vet ju att du är väldigt stark som person och dina barn dom ger dig nog mycket glädje där hemma :)
Glöm aldrig att du är dina barns hjälte dom kommer vara dig evigt tacksam för vad du gjort för dom!!!
Men jag vet själv att krya på dig kort och meddelanden är väldigt uppskattat så jag hoppas detta ska vara det för dig med. Jag tänker på dig dagligen, hur du mår och så. Har tänkt ringa dig men vill inte störa du har ju säkert mycket att tänka på nu men jag ska höra av mig nästa gång jag är i Sangis och se om du orkar med besök.
Här får du en krya på dig nalle av mig:

Ha det bäst gumman, ta hand om dig!!! Kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Tessah

tårögd

vad fint du skrivit gumman!

tack:)



klart ja orkar med besök!bara höra av dig.

besök gör en på andra tankar, skönt.



ja barnen har vi hela livet försöker tänka så men de är samtidigt svårt,försöker vila allt vad som går. O jag lääänktar tills jag kan ha händerna fria. :)



kraaaaaaaaaaam snälla du!!!!

2009-01-06 @ 13:16:39
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0