Så kallt!!!

27 minus idag. fy vad less jag blir på denna kyla, ibland önskar man att man var på ett varmare ställe t ex thailand, tänk vad härligt få ligga där på stranden och slippa frysa om sina fingrar och tår och kunna gå och ta ett dop och riktigt njuta av det!!! Nåja man kan inte få allt här i världen men kan det iaf inte bli lite varmare än 27 minus, man kan ju knappt gå utanför dörren och vi måste ut eller iaf jag måste ut och rasta Cilla!! Imorgon kanske det blir lite varmare... hoppas kan man ju :)

Min lille Herman är frisk nu... skönt, han hostar ännu lite men det går nog oxå över snart!!! Det är ju inte sådan hosta som han haft förrut det har ju blivit mycket bättre. Peter är sjuk nu så nu var det hans tur men jag har klarat mig eller jag har ju varit lite förkyld och så men inge feber så det känns skönt. Imorgon åker vi till sangis för på söndag bär det av till GBG!! Ska göra ännu en biopsi, det känns alltid jobbigt att åka men när man väl kommit dit så är det faktiskt ganska mysigt det är nästan som att komma hem när man kommer till göteborg och sahlgrenska, ja det har ju blivit en stor del i vårat liv!!!

Vi har även lyckats ge en större napp till Herman, nu ska vi slänga dom där babynapparna ha ha ha dom var ju i minsta laget och vi har länge försökt byta till en större men han har vägrat ta dom men nu vill han inte ha någon annan napp än dom stora... skööönt :)


Igår var en sådan dag då jag hade fullt upp, ja jag hade inte en enda lugn stund och varför vet jag inte för jag tycker inte jag gjorde så mycket men jag pysslade på för fullt här hemma med fotoalbum och bilder och mös såklart med min gullunge och busade och lekte i massor. Jag var även till sjukan och tränade, så jag hade fullt upp med andra ord men det har jag egentligen alla dagar med en Herman i huset finns alltid saker att göra ;)

Nåja nu ska jag gå och leka med han, han har nyss vaknat... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: emilia

Åhh va han är söt eran grabb

2009-01-16 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0