Inget godis!!

Nu har jag hållt mig från godis i snart två veckor och längre lär det bli nu är jag inte ens sugen på det något mer... sååå skönt, annars så går det riktigt bra med mitt tänkande på vad jag äter, jag går iaf inte upp på vågen skööönt. Jag har ett mål och hoppas jag nått det till sommaren men det ska jag väl har ju länge på mig med träning och kosten. Håller mig till gröt varje morgon äter inge mjukbröd, äter sallad till lunch och enligt tallriksmodellen till middag det funkar fint, jag hoppas att jag till nästa fredag har gått ner en hel del, denna veckan blev lite lidande med tanke på att vi var i gbg från sön till tis det blev inte riktigt att äta regelbundet men jag höll mig borta från godis iaf... känner mig stolt!!!


Förkylningen känns lite bättre idag, hoppas det ger med sig snart. Har ingen feber så det är skönt. Herman verkar bättre men än så länge hostar han i massor stackaren... Nåja blir det inte bättre får vi väl söka upp läkaren igen... men hoppas det snart ger med sig tycker så synd om honom när han hostar så. Men han verkar då ingen feber ha iaf men han blir rätt trött av pencillinet men det brukar man ju själv bli så det är ju förståeligt. Nu sover han så gott så han vaknade redan vid halv åtta men han var bara vaken i en och en halvtimme sen somnade han igen. Peter han sover som vanligt ja han har en dålig vana att sova länge... jag är mer en morgonmänniska så kan tycka det är väldigt trist när han kan sova till elva om morgnarna... men men alla är vi olika... Men faktiskt så ska det bli skönt när han börjar jobba igen jag tror han behöver det för det är lätt hänt att man blir väldigt lat av att bara gå hemma :)

Men jag får ju tid till att sitta här vid datorn och fördriva tiden när alla sover... kanske borde gå och vila jag med... men det är ju så mycket annat man kan göra än att sova :) Nåja nu ska jag gå och kolla lite tv, ha det fint... kram kram.


4 generationer Morin :) Det är jag, Herman och Hermans morfar och min farmor och farfar!!! Vi hoppas den kommer med i nsd, vi har skickat in en sådan bild dit. Så håll utkik!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0