Drömmar...

Jag misstänker att Herman drömmer om kvällarna för han har börjat med att vakna med att gråta riktigt högt och förrut när han har vaknat och gråtit så beror det på att han inte haft tutten i munnen men nu vaknar han och gråter fast han har den i munnen och han blir inte tyst förrän jag kommer in till han och stryker han på håret.
Sen somnar han inte om, om jag inte är där inne för så fort jag försöker gå så börjar han gråta men nu somnade han tror jag för han var tyst när jag gick och det lät som att han sov. Men vi får väl se om han vaknar något mer och gråter låter så hemskt som att han är jätte rädd men han blir ju tyst när han får träffa mamma tur det :)

Idag har jag varit och tränat på sjukan, sen har jag varit och promenera först en gång på dagen med Cilla och Herman och sedan nu ikväll med Cilla. Det är så skönt nu när man börjat röra mer på sig man känner sig mycket piggare och friskare :)

Peter sa att idag när jag var och tränade så grät Herman, inget blev bättre vad han än gjorde så han hade lagt honom i sin säng och till slut somnade han. Han var nog trött men jag tror även att han saknade sin älskade mamma lite eller hur vad tror ni? ;) Han brukar ju sakna mig om han är så där jätte trött, då brukar min famn vara den bästa!!!
Vi säger så iaf.

Jag har även sattit en massa foton i fotoalbum idag så nu ska jag snart framkalla mera bilder och köpa mer album, jag älskar att klistra med bilder :) Sen har jag fått handdiska idag våran diskmaskin är trasig... det var rätt kul att handdiska nu när det var så länge sen sist, men men det varar nog inte länge så vi måste fixa våran diskmaskin snart.

Imorgon har vi inga planer, det blir det vanliga, cykla och promenera och busa och leka med Herman!!! Ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej.. Vi har det bara bra :) Och än så länge så har vi klarat oss utan förkylning :) Så vi får hoppas vi klarar oss. Okej, du får fota vagnen och sätta ut :) Joo hon är hon så himla goo våran tjej :) Kram

2009-01-27 @ 20:56:22
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Angelika

Låter precis som när alfred också vaknade skrikandes. Usch man tror direkt att nåting är fel. Men det där går över det också, nu har vi inga fler skrikiga nätter ;-)





Klart at han saknade sin mammis, det är väl därför dom oftast gråter?! hihi =p

2009-01-28 @ 09:14:09
URL: http://angelpuss.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Hanna! det är så längesen sen sist, jag har äntligen fått internet till lgh :) skönt. vi kommer iaf upp på fredag, är ni i pajala då? kram

2009-01-28 @ 16:46:42
Postat av: Anonym

oops blev nåt galet där, det är iaf jag som skrivit föregående inlägg :)vi måste ses till helgen, det är så jädrans längesen. Herman måste ju ha vuxit i massor..många kramar.

2009-01-28 @ 18:15:45
Postat av: Lisa

Hoff, vad datorn tjorvar men inläggen är ifrån Lisa. haha.

2009-01-28 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0