Ännu ett dop!!

Idag har vi varit på söta Alicias dop, det gick jätte bra hon var då så snäll. Grät ingenting som Herman :) Var skoj att vara där man träffade en massa gamla bekanta. Kändes härligt för man tycker om att träffa folk nu när man har varit så sjuk det känns bra att få träffa alla gamla bekanta igen då :)

Alicia är då min kompis Jennies lilla flicka, Jennie har även en äldre dotter som heter Emmi och är 4 år!!! Jennie är en av min vänner som jag umgåtts länge med ända sedan jag gick i fyran och hon i tvåan på sangis skolan :) Ja vi har gjort en massa bus ihop som små och även som tonåringar ha ha ha och även som vuxna fast vi kanske inte var vuxna då det var nog bara vad vi trodde :) Så det känns jääätte kul att både jag och Jennie har fått barn samtidigt nu. Våra barn kommer bli jämngamla men jag hoppas inte att dom hittar på lika mycket bus som jag och Jennie gjorde hoppas dom är lite lugnare ;)

Igår var vi till en kompis Lena i kalix och hälsade på hos henne. Hon och hennes kille har flyttat till ett hus i somras jag har inte sett huset så det var jätte skoj att få komma dit och se deras hus och träffa henne. Cilla busade i massor med Ramses eller hon stod mest och skällde på honom man fick ju nästan skämmas som hon skällde ut Ramses :)

Jag och syster och alla barn har varit en sväng till min och systers mormor idag. Hon kom knappt ihåg vem vi var, vi fick förklara det med jämna mellanrum men hon var iaf glad över att se oss. Det är iaf kul att träffa henne.

Imorgon får jag äntligen träffa min kompis Elin, hon är oxå en vän som jag umgåtts länge med ända sedan lågstadiet och vi har oxå gjort en del bus ihop hi hi hi men vi var nog lite lugnare än mig och Jennie tillsammans iaf det är ju tur att man kan vara lugn oxå :) Kanske två andra kompisar oxå kommer om dom inte ligger hemma med magsjuka man får hoppas att dom inte gör det. Vore så skoj att träffa dom oxå.

Vi hade tänkt åka till Pajala imorgon men det blir inte så för vi måste hinna förbi min farmor och farfar innan vi åker hem, så vi far dit imorgon eftermiddag och sedan på måndag morgon åker vi till haparanda för att handla mat och sedan bär det av till Pajala. Då blir vi hemma ungefär två veckor sen blir det gbg igen.

Herman sover nu så sött, det lär jag oxå göra om ett tag jag är sååå trött. Vi kollar nu på körslaget men sedan blir det sängen tror jag. Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som ett trevligt nyår och som alla andra har ni ett fulltecknat schema när ni är på besök ;)

Synd att vi inte hann ses men som du sa, vi kan ju ses när du åker ner till Gbg :)



Kan du maila mig din hemadress?

Kram kram

2009-01-04 @ 09:32:11
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0