Ultraljud på hjärtat!!

Nu är vi i Göteborg igen och vet ni vad jag sitter just nu på 14:e våningen på sahlgrenska sjukhus på transplantationsavdelning och kollar ut genom fönstret och snön vräker ner inte ens här får vi vara utan snö den förföljer oss var vi än går :) men det är mysigt speciellt när man inte befinner sig utomhus.

Imorse gjorde jag ul på mitt hjärta och det var två som gjort ul på mitt gamla hjärta, dom sa att man märker att du mår bättre både på dig och på skärmen en mycket piggare kvinna :) Oj vad glad jag kände mig.... dom tyckte hjärtat var så fint och klaffen slog så bra inte alls som mitt gamla hjärta... gud vad skönt är alltid lite pirrigt med dessa kontroller nu hoppas vi biopsin även är lyckad så hoppas på en nolla som vanligt :)

Nåja nu sitter jag och väntar på Peter och Herman dom ska komma hit så ska vi äta lunch här på sjukhuset och sedan vid ett tiden ska jag på lung och hjärtröntgen och sedan vid kvart i tre är det arbets ekg oj hur ska jag orka min kondis är inte den bästa men jag har ju tränat så jag hoppas jag orkar :) Nåja bara ekg:et är bra så är jag nöjd.

Imorgon är det oxå en massa kontroller njurfunktionsprov, läkarbesök, träffa dietist och tandläkarbesök. Men vi hoppas vi hinner med fyra planet men det ska vi nog göra bara det är ännu en nolla så att säga. Nu ska jag gå, ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas allting går bra på Sahlgrenska. Låter väldigt lovande när dom är så positiva.



Sen vill jag tacka så mycket för er fina inbjudan till bröllopet. Ska bara dubbelkolla med Daniel men mest troligt kommer vi. :)



Massa kramar!

2009-02-16 @ 12:07:25
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0