Snart helg...

Imorgon är det Fredag vilket innebär att det snart är helg igen och vilket oxå innebär att vi åker mot sangis imorgon blir där tills på måndag. För på Lördag ska vi på trettioårsfest visserligen i Råneå men vi åker bara dit över kvällen så vi sover i sangis vad är väl några mil här uppe :) ingenting ;) Men ska iaf bli kul att gå på fest, det är min kusin Malin som fyller trettio... så det ska bli skoj har inte träffat min kusin sen i midsommar, då var jag så trött och tjock att jag inte orkade någonting ;)

Så idag har jag börjat packa, skönt att inte behöva ha med sig lika mycket grejjer nu när vi bara är över helgen. Jag har även varit och tränat på sjukan idag, det kändes bra som alltid :) Sen ska vi iväg till Peters föräldrar och hälsa på jag tänker gå dit jag trotsar kylan för både jag och Cilla måste få lite frisk luft :) och motion :)

Igår var jag och Herman och hälsade på hos våra grannar, det var skoj Herman fick leka med Elin dom är så söta :) Börjar verkligen intressera sig mer och mer av varandra dom märker på en gång att det är någon som är i deras storlek så sött. Sen var det som alla andra dagar, cykla på motionscykeln och ut och promenera med Cilla.
Tvättade en hel del igår och gör det än idag, gud vad vi alltid har tvätt men i veckan har vi bytt sängkläder så det beror på det.... tvättkorgen blir ju full av bara dom!!!

Nåja allt är bra, Herman sover nu trodde inte han skulle somna för han brukar inte ha lätt för att somna i sin egen säng på dagarna han är van att sova ute i vagnen men det är ju så kallt idag men han var nog trött för nog somnade han alltid det är ju iaf tyst där inne :)

Nu ska jag gå och slöa lite framför tvn, ha det fint... kram kram.


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för komplimangen ;) Låter bra med fest hela natten, det är så det ska vara vid ett bröllop. Maila mig jättegärna med idéer och tankar om underhållning. Det är alltid bra med underlag.

2009-02-06 @ 09:29:59
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0