Shoppingtur...

Idag har jag, Peter och Herman varit och shoppat i gallerian i torneå.... jag hittade en massa snyggt, två par jeans, två t-shirtar, en snygg topp, två linnen, en tröja och en kofta ja jag vet jag skulle inte handla så mycket eftersom jag ska gå ner i vikt, men endel kläder är i mindre storlekar som jag kan ha nu men säkert även när jag gått ner i vikt. Men jag tycker faktiskt jag är värd att få shoppa lite kläder har inte gjort det på ett bra tag och jag har kommit ur min gråa peridod, det känns så skönt. I julas när jag och syster var och shoppade med våra presentkort på gina så blev det mesta i grått.... men nu köpte jag kläder i turkost, vitt och blått lite mera ljusa och starka färger sååå snyggt... så imorgon kommer jag vara fin.... så kul... Peter fick sig endel nya kläder och även Herman så hela familjen fick nya kläder... det behövde och det var vi värda tycker jag :)

Nu är vi hos min mamma och pappa, Herman sover, jag och mamma har nyss kommit in från bastun vi ska kolla vem som åker ut från lets dance sen ska jag gå och sova för jag är sååå trött och imorgon är en ny dag med nya erfarenheter. Vi har kollat så ska det låta idag, det är sååå bra det programmet och tummen upp för markolio diggar han stort han är verkligen en bra artist :) Brolle är oxå bra, duktig sångare!!

Nåja imorgon blir nog en bra dag, vi ska bada, äta gott och umgås sååå trevligt.... nu ska jag gå och vara social, sen blir det sängen... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack så hemskt mycket för att du ställde upp och berättade om dej och ditt nya fina hjärta!/STOR kram

2009-03-02 @ 06:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0