Herman 7 månader!!!

Idag är det Hermans dag för idag blir han hela 7 månader, oj vad tiden går fort tänk att det är hela 7 månader sen som vi fick träffa honom för första gången, känna på honom och ta i honom det kändes helt overkligt. Ibland känns det som att jag ännu inte har fattat att jag faktiskt är mamma och har en liten underbar son det känns så overkligt alltihop så som jag har längtat efter detta få en egen liten familj, åååh jag är sååå glad över att ha min lilla skrutt, han är guld värd!!!


Nu sover han så gott så, Peter är och tränar och jag har lite egen tid nu så ska sätta mig framför tvn och kolla beck, jag har fortsatt samla på filmerna nu så nu har jag 1-8 men än är det många kvar :) Har även börjat samla på serien one three hill har två säsonger av den nu... gillar den serien men gillar mest dom senaste säsongerna som nyss visats på tv men lär ju komma dit så småningom ;)

Tack för era fina kommentarer ni är så gulliga, jag blir alldeles tårögd när jag läser dom. Det är jätte fint att ni lämnar kommentarer gillar att läsa dom :) kommentera mera :)

Idag har vi kommit till Pajala, helgen i sangis har varit bra. Vi var på trettioårskalas i Råneå i lördags det var jätte skoj en massa roliga lekar och supergod mat. Plus en massa trevligt folk synd bara att inte syster yster kunde vara med det var nog inte bara jag som saknade henne den kvällen det kan jag lova!!!

Herman var hemma i Sangis med sin mormor och gammelmoster Eija :) det hade gått jätte bra han hade varit lite gnällig men rätt bra hade det gått så tror han börjar bli lite mammig ;) Vi åkte från råneå efter elva nån gång för jag ville ju hem till min skrutt än är det för tidigt att lämna bort honom över natten vill inte göra det för jag har varit borta nog mycket från honom när han var sååå liten.

Igår skjutsade jag, min mamma och herman min moster till min kusin i Råneå så vi passade på att hälsa på ett tag och dom fick träffa Herman för första gången. Det var lyckat!!!
Sen tog vi det lugnt resten av dagen i sangis och vilade upp oss efter en intensiv helg... kollade på beck det missar man inte jag älskar beck filmerna... micke persbrandt behöver jag säga mer ;) eller gunvald larsson vilket som ;)

Så idag har jag varit på en promenad med Cilla och sedan har jag badat min lille skrutt och han somnade för ett tag sen helt slut verkar han vara. Nu ska jag lägga mig framför tvn... ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tiden går så himla fort :) Wilma blir ett halvår den 22:a Februari. Gud va fort det gått alltså :)

2009-02-09 @ 23:25:53
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis till lille herman :) han är världens sötaste.

2009-02-10 @ 12:14:23
Postat av: Minna, William och Vilma

Grattis Herman gullunge! PUSS PUSS från oss!

2009-02-10 @ 17:41:48
URL: http://wvildmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0