En härlig dag...

Idag var solen framme igen, såå härligt så jag, Peter och Herman och Cilla förstås tog oss en liten promenad ner mot älven där satt vi ett tag och njöt och Herman sov i vagnen och Cilla busade i massor, det kändes nästan som att våren är på väg iaf vårvintern :)





Cilla älskar snön :)

Herman han älskar att sova i vagnen, vet att det är endel som velat se bild på våran nya vagn här kommer det:



Han är väldigt nerbäddad där inne, han ligger i sin härliga påse ;) där trivs han gott!!!

Nåja det har iaf varit en bra dag, vi var och fikade lite tårta hos Anja som fyllde 10 år idag!! Jag som egentligen inte ska fika sådant på veckodagarna offrade mig lite grand idag nåja får cykla extra långt imorgon :)

Jag och Cilla var ute på en morgonpromenad idag det är sååå härligt med morgonpromenader får se hur det blir om jag orkar ta sådana när Peter börjar jobba nåja bara vädret tillåter så ska jag göra det för Herman brukar ju sova första gången mellan nio- tio på morgonen.
Nu sover Herman och jag ska slänga mig i soffan efter att ha laddat upp bilder på pixbox... kanske tar och framkallar lite bilder oxå vore på tiden i sådana fall. Nåja ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin den var vagnen :)

2009-02-25 @ 20:57:37
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Aro

Härligt!! tummen upp

2009-02-26 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0