Vi är framme...

Nu är vi på plats i Gotland alla mår vi bra men vi är super trötta idag kom hit igår på natten efter kl ett och sedan har jag stigit upp med Herman redan vid tjugo över sex så blir en tidig kväll idag och det är inte bara jag som är trött utan dom flesta är det oxå :) Men vi har iaf  haft en fullspäckad dag på morgonen var jag och herman ut på en morgonpromenad och gick runt lite och sedan handlade vi frukost hem till oss alla :)

Sen har vi varit ute på stan ett tag till och efter att Minna kom tillbaka från skolan så gick vi ner mot havet och jag fick se en hel del som jag missat tidigare.... botaniska trädgården m,m.


Solen har tittat fram lite idag men den har inte varit framme hela dagen och det har inte varit så där jätte varmt men varmare än vad det var i Pajala när vi åkte så det är ju iaf bra :)
Så vi har det jätte bra, ätit en god lasagne till middag... det var super gott... är trevligt och mysigt här... finns så mycket som jag inte har sett när vi var här sist så nu tar jag igen det... men ikväll blir det desperate hpusewifes och sen sängen... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken härlig bild! :)

2009-04-22 @ 19:49:49
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0