Vårkänslor...

Vädret är på topp och humöret lika så... vi springer omkring på stan om dagarna går runt och kikar i affären... kollar på havet och utsikten går upp och ner för alla backar som finns i hela visby... ja vi riktigt njuter och härligt är det. Idag satt vi ute och fikade.. på en uteservering det ni pajalabor det dröjer det länge till vi kan ju göra i Pajala :) Jag hittar en massa klänningar som jag kan tänka mig ha på bröllopet så nu har jag beslutsångest men på lördag ska vi gå och kolla och jag ska pröva alla och se om jag fastnar för någon annars blir det den på internet men finns så mycket fint här med :)


Ja jag har vårkänslor... jippie :)

Herman han har gungat för första gången och han älskade det men tyckte samtidigt att det var lite läskigt :)


Sötungen min, han verkar ha hur roligt som helst här och det har jag med men självklart saknar vi pappa och cilla men vi träffas ju snart igen :)´Vi har iaf hittat en fin present till pappa så han blir nog jätte glad för det är något han gillar. Han skulle älska den affären vi var in på, till nästa höst måste han bara följa med hit :)

Idag har vi grillat fläskfile till middag det var supergott.... mmm kändes som sommar, sen har vi bara myst på här hemma och eftersom vi hade sprungit på stan nästan hela dagen... nåja nu sover Herman, och snart dom andra barnen med... syster ska plugga och jag ska kolla greys har börjat titta på det nu syster har ju några avsnitt så det är faktiskt kul... nåja ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det ser verkligen härligt ut där i Visby :) Hoppas ni har det supertrevligt även idag.

2009-04-24 @ 08:08:55
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0