Sovmorgon...

Idag fick jag sovmorgon ända till klockan sju ;) och det var så skönt,... ha ha ha tänk att man tycker det är sovmorgon men det är härligt :) herman sov ända till sju hoppas det håller i sig nu så vi får sova lite längre om morgnarna och inte kring halv sex - sex nåja det lär ju märkas :)

Igår var det tråkigt väder usch det snöade, jag blev på dåligt humör men tvingade ändå ut mig på en morgonpromenad. Sedan efter lunch hade det slutat snöa så då gick jag och herman till apoteket och tog ut lite mediciner till mig, herman sov så gott så i vagnen. Efter att vi hade ätit middag igår kom solen till och med fram så då gick vi ut hela familjen och Herman fick åka pulka och Cilla busade i snön det var härligt... sen cyklade jag lite och sedan for Peter iväg och träna och jag och Herman busade och lekte i massor... kollade såklart desperate housewifes.... det kan man ju inte missa :)

Idag skiner solen så humöret är på topp... så skönt... har varit ute på en morgonpromenad, det var så härligt... efter lunch ska vi ta en promenad till konsum och handla lite middag till idag... sedan blir det en lugn dag idag kanske sitter och solar lite på våran altan... det är härligt när solen är framme... jag älskar det :)

Jo förresten jag och Peter har bestämt oss för att flytta till Göteborg till hösten, det känns som rätt beslut!!! :)
Kram kram.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo det är ju så olika det där. Och endel barn är snabbare på att börja krypa, ställa sig, och gå osv. Hon är 7 månader. Wilma har inte börjat ställa sig upp ännu, men man ser då hon sitter i soffan bredvid oss, så kan hon ta tag i oss, och ställa sig upp lite halvt. Och en gång då hon satt på golvet så såg man hur hon försökte dra sig upp då hon höll i gåstolen, fast det orkade hon inte ;) Hehe.



Så ni ska flytta till Göteborg!? Varför då? :) Spännande :) Kram kram

2009-04-01 @ 13:31:34
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pekka i Göteborg? Det aprilskämtet gick vi inte på :)

2009-04-01 @ 14:28:46
Postat av: Hanna

Hahaha ÅH! Jag glömdet bort att det var den dagen idag ;) Hahaha. Där fick jag allt!

2009-04-01 @ 16:04:07
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0