Solen var framme...

Åååh vilket härligt väder vi hade idag och varmt var det skööönt... vi har varit ute i princip hela dagen så skööönt... två av mina barndomsvänner kom och grillade hit idag de var jätte skoj.... vi satt ute riktigt länge och jag tror vi lyckades få lite färg iaf härligt.... har även varit och hälsat på en annan kompis i Kalix ikväll det var skoj... men nu är jag jätte trött har som vanligt promenerat idag två gånger en timmes promenad varje gång... skööönt jag hoppas gå ner mera i vikt nu... under påsken har det stått still men nu är jag igång igen :) Förhoppningsvis...:)

Men iaf jag har ett mål och jag hoppas nå det... nåja iaf så har det varit en jätte bra dag.... Herman mår bra han trivs när vi får vara ute i massor och han älskar sina kusiner... gud vad han busar och myser med dom i massor så skoj att se :)

Nu sover Herman så gott så och det ska jag oxå göra snart imorgon blir det en ny dag med nya tag... jag ska vara med alla tre barnen själv och någon tvivlar på hur detta ska gå men vaddå jag är ju utbildad barnskötar snart förskollärare varför skulle det inte gå?? och förresten så är dom två äldsta barnen så stora så dom är bara till hjälp för den minsta :) Nåja vi ska iaf ha jäääätte kul det börjar bli som vanligt nu, jag tror syskonbarnen märker det oxå jag busar med dom i massor nu precis som jag alltid orkat göra men har inte blivit så mycket av det efter min sjukdom men eftersom mina krafter snart är helt tillbaka så orkar jag äntligen göra sådant oxå :) Nåja nu ska jag gå och lägga mig jag är helt slut... kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0